اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۸۳۷
علی حمودی، مدافع پیكان كه دوره سربازی‌اش را در تراكتور گذراند، بعد از جدایی از جمع تبریزی‌ها دوباره به پیكان پیوست و در دیدار رسمی لیگ برتر مجددا در این شهر به میدان رفت و اتفاق خاصی نیفتاد.
۱۴:۴۶ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| علی حمودی، مدافع پیكان كه دوره سربازی‌اش را در تراكتور گذراند، بعد از جدایی از جمع تبریزی‌ها دوباره به پیكان پیوست و در دیدار رسمی لیگ برتر مجددا در این شهر به میدان رفت و اتفاق خاصی نیفتاد. اما در بازی دوستانه پیكان و تراكتورسازی جنجال به‌پاشد و او بعد از مسابقه از سنگ‌پراكنی در این بازی صحبت كرد. حمودی در مورد این اتفاقات و حواشی این دیدار گفت‌وگویی انجام داد.
بازیكنان تراكتور اعتقاد دارند به خاطر اعتراض‌های زیاد بازیكنان پیكان بازی به جنجال كشیده شد. واقعا چه اتفاقی در این بازی افتاد؟
من واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد كه بازی به جنجال كشیده شد. بازیكنان ما مثل بازی‌های رسمی در یكی، دو مورد اعتراض كردند اما فكر نمی‌كنم كه خیلی شدید بوده باشد. اصلا فكر نمی‌كردم بازی در تبریز نیمه تمام بماند چون ما در لیگ بازی كردیم و با اینكه بازی را واگذاركردیم اما اتفاقی نیفتاد. فقط یك لحظه دیدم همه وسط زمین جمع شدند.
  • همان موقع سنگ به سر شما خورد؟
بله، به‌خاطر اینكه فاصله جایگاه تماشاگران كم است، سنگ به سر بازیكنان خورد. من قبلا در این زمین تمرین كردم و اصلا فكر نمی‌كردم این اتفاقات بیفتد. در این بازی سنگ به سر من خورد اما مطمئنم هواداران واقعی تراكتور این كار را نكردند و از طرف عده‌ای خاص این سنگ‌ها به داخل زمین پرتاب شدند.
  • از هواداران تراكتور دلخور هستید؟
نه من هیچ‌وقت از هواداران تراكتور دلخور نمی‌شوم چون خاطرات خوبی در تبریز دارم و با این مردم زندگی كردم. اصلا از آنها ناراحت نیستم و اتفاقا دلم می‌خواهد خوشحال باشند. در این مدت با این مردم فهیم زندگی كردم و همان‌طور كه گفتم قطعا این حركت از سمت عده‌ای خاص بود. من هیچ‌وقت خاطرات بازی در تراكتور را فراموش نمی‌كنم. دلم نمی‌خواهد در این مورد بیشتر از این صحبت كنم. آقای قلعه‌نویی سرمربی من بوده و برای ایشان احترام زیادی قائل هستم و نمی‌خواهم با مصاحبه كردن زیاد به این مساله دامن بزنم. امیدوارم هرچه زودتر ورزشگاه یادگار امام هم برای برگزاری بازی آماده شود.
  • با اتفاقاتی كه در این بازی افتاد فكر می‌كنید بازی‌های رسمی در كمپ اختصاصی تراكتور برگزار شوند؟
ما در لیگ در این زمین بازی كردیم و اتفاقی نیفتاد. بازی دوستانه ما كلا عجیب بود و ربطی به بازی پرسپولیس ندارد. اتفاقا بازی با پرسپولیس می‌تواند در این زمین برگزار شود.
  • شرایط پیكان برای بازی مقابل سپاهان چطور است؟
ما در این تعطیلات لیگ اردو و بازی‌های دوستانه‌ای برگزار كردیم تا در شرایط آرمانی قرار بگیریم. چون لیگ تعطیل شده باید خودمان را در شرایط بازی نگه داریم و امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ امتیازات را بگیریم.

مصاحبه ازنیلوفر واشقانی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
آیدین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
چقدر ساده لوح هستند بعضی ها آقا برید 10 بار فیلم این سنگ خوردن حمودی را ببینید اصلا و ابدا نمیشه از اون راه دور سنگ را زد به هدف همه جمع شده بودند وسط رمین هوادار هم روبروشون بود سنگ هم می خورد پشت سر اش !ّ آخه چطور ممکنه همچینی چیزی ؟
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری