اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۶۷۲
دیدار دوستانه تراكتورسازی و پیكان كه چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد، حاشیه‌های خاص خودش را داشت كه مهم‌ترین اتفاق درگیری فرزاد حاتمی با امیرحسین صادقی بود...
۱۴:۳۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز|  دیدار دوستانه تراكتورسازی و پیكان كه چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد، حاشیه‌های خاص خودش را داشت كه مهم‌ترین اتفاق درگیری فرزاد حاتمی با امیرحسین صادقی بود. با این حال امیر قلعه‌نویی تاكید می‌كند كه این اتفاقات چندان هم جنجالی نبوده و برخی آن را بزرگ جلوه دادند. قلعه‌نویی در مورد حاشیه‌های این بازی و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.
   چرا یك بازی دوستانه این‌طور به حاشیه كشیده شد؟
در مورد بازی باید بگویم كه واقعا بازی خوبی بود و پیكان هم نمایش خوبی داشت و جدا از دو گلی كه زد، مثل ما چند فرصت خوب هم داشت. به هر حال گاهی اوقات ممكن است در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ دهد و درگیری‌هایی جزئی به وجود بیاید. ما هم تشخیص دادیم كه بازی را تعطیل كنیم. اتفاقا پیكانی‌ها بعد از تعطیلی بازی، ریكاوری كردند و مشكل خاصی هم ایجاد نشد.
   فكر می‌كردید حاتمی و صادقی درگیر شوند؟
موضوع زیاد جدی و حاد نبود. به هر حال صادقی و حاتمی قبلا با هم چند جا همبازی بودند و شاید همه چیز از شوخی‌های این دو نفر  شروع شد. من خودم حتی بعد از بازی هم با فرزاد برخورد كردم اما در فوتبال این چیزها ممكن است رخ دهد.
   حمودی گفته كه بعد از برخورد سنگ به سرش، نفهمید چه اتفاقی افتاده و این بدترین ضربه‌ای بود كه به او برخورد كرده بود.
علی بچه خوبی است ولی من از او تعجب می‌كنم كه چرا این حرف را زده است. حمودی حتی بعد از بازی یك ربع با من صحبت می‌كرد و نمی‌دانم چرا این‌طور حرف زده است. البته نمی دانم دوستانی كه می‌گویند این بازی چنین حاشیه‌هایی را داشت چرا از این صحبت نمی‌كنند كه تماشاگران ما پیكان را بعد از بازی تشویق كردند. شما می‌توانید در مورد اتفاقات از آقای طهماسبی سرپرست پیكان سوال كنید، او هرچه بگوید قبول می‌كنیم.
   فكر می‌كنید ورزشگاه اختصاصی تراكتورسازی برای برگزاری بازی با پرسپولیس، ورزشگاه مناسبی باشد؟
ما در همین ورزشگاه داربی تبریز را برگزار كردیم و هواداران ما ماشین‌سازی و رسول خطیبی را تشویق كردند. در ضمن بهتر است دوستان تاكتیك نخ‌نما نسازند. ما حاضریم با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی كنیم و بازی برگشت در تبریز باشد. این پیشنهاد چه ایرادی دارد؟ من بارها گفته‌ام كه تراكتورسازی دوست دارد در ورزشگاه یادگار بازی كند ولی وقتی استادیوم آماده نیست ما باید چه‌كار كنیم؟
   خوردبین هم گفته كه اگر قرار است بازی در استادیوم اختصاصی تراكتورسازی برگزار شود، باید امنیت این تیم را تامین كنند. در این باره نظرتان چیست؟
آقای خوردبین مطمئن باشد، ورزشگاه اختصاصی ما امنیت دارد و هیچ مشكلی ایجاد نخواهد شد. متاسفانه یك‌سری از دوستان اتفاقات این بازی را بیش از حد بزرگ كردند. البته باید بگویم این اتفاقات ثمره تعطیلی طولانی‌مدت لیگ است و واقعا آماده نگه داشتن بازیكنان از لحاظ ذهنی و بدنی بسیار سخت است. مطمئنا تیم‌ها با این شرایط از لحاظ ذهنی هم تحت فشار قرار می‌گیرند و وقتی از مسابقه دور می‌شوند دچار افت كیفیت فنی هم می‌شوند. هیچ‌جا چنین تعطیلی‌هایی وجود ندارد، حالا كه باشگاه‌ها ضرر می‌كنند امیدواریم كه تیم ملی به جام‌جهانی برود و در كارش موفق باشد.
مصاحبه ازامیرحسین اعظمی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
تربیز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴
بازی با پرسپولیس در آزادی میزبان تراختور و 10٪ هم هوادار پرسپولیس حق ورود داشته باشند خوبه ما هواداران تراختور نیز قبل داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۳
بازی در تهران، میزبان تراکتور و پیروزی ده درصد حق میهمانی باشه ما قبول میکنیم، اینجوری هم خوبه، درسته زمین اونها هست اما ازادی دوباره در تسخیر ما میشه درست مثل چن. فصل پیش و اینطوری عظمت تراکتور بیشتر به چشم میاد
ارومیه قلب آذربایجان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
ارومیه قلب آذربایجان.تراختور قلب اورمیه.بازی هر کجا برگزار بشه برای هواداران اورمیه ای تراختور آذربایجان ( اورمیه تراختورچیلاری ) فرقی نخواهد داشت برای حمایت از تراختور آذربایجان اونجا خواهیم بود.یاشاسین دیار آذربایجان اورمیه.یاشاسین تراختور
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری