اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۴۵۷
مدافع تیم ستارگان ایران اعتقاد دارد تیمش امروز با هدف انجام بازی خوب مقابل ستارگان جهان قرار می گیرد.
۱۷:۴۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی هاشمی نسب درباره شرایط بدنی اش قبل از دیدار با ستارگان لالیگا اظهار داشت: من هرروز تمرین می کنم و شرایط بدنی ام خیلی خوب است. هیچ رژیم غذایی هم ندارم، همه چیز اعم از برنج و... می خورم اما شرایط بدنی ام چون تمرین می کنم خوب است.


وی درباره تقابلش با مهاجم های قدرتمند تیم ستارگان لالیگا و اینکه ممکن است بازی به خشونت کشیده شود، بیان کرد: خشونت که نیست اما فوتبال یک بازی درگیرانه است. باید سعی کنی قوی باشی و  ما هم امروز سعی می کنیم خوب بازی کنیم.


مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه اگر گل بزند، شادی می کند یا خیر، تاکید کرد: قطعا همینطور است. در بازی پارسال شما دیدید لوییس فیگو به ما گل زد و خوشحالی کرد. گل زدن در هر مقطعی و در هر سطحی لذت بخش است. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم تا هواداران و تماشاچیان لذت ببرند.


هاشمی نسب درباره اینکه بار دیگر در کنار بهروز رهبری فرد خط دفاع قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: بهروز از دوستان خوب من است که رابطه مان قطع نشده اما گرفتاری هایی که داریم، باعث می شود فقط در چنین بازی هایی دور هم باشیم. خوشحالم که دوستان قدیمی ام را دیدم و امیدوارم این دیدارها زودتر انجام شود تا بیشتر همدیگر را ببینیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری