اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۴۵۴
اسامی تیم ستارگان ایران برای دیدار دوستانه با ستارگان لالیگا در حالی اعلام شد که نام رضا شاهرودی و چند پیشکسوت مطرح دیگر در آن دیده نمی‌شد.
۱۷:۱۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| همین موضوع دلخوری رضا شاهرودی را از علی پروین سرمربی تیم ستارگان ایران درپی داشت. باور نمی‌کنید، مصاحبه ما با رضا مالدینی را بخوانید.

آقای شاهرودی، چه خبر؟ اوضاع و احوال چطور است؟
خدا را شکر بد نیستم. مشغول کار و زندگی‌ام هستم و تمرینات اختصاصی هم انجام می‌دهم.

ولی شنیدیم خیلی آماده نیستی!
کی گفته؟!

کسی نگفته است. پس چرا به تمرین تیم ستارگان ایران دعوت نشدید؟
اصلاً برایم مهم نیست. متأسفانه این تیم را آوردند که جواد نکونام خداحافظی کند اما الان معلوم نیست چه کسی دارد این تیم را جمع می‌کند!

با شما تماس نگرفتند؟
احمدرضا (عابدزاده) سه‌شنبه شب زنگ زد و گفت بیا سر تمرین! البته احمدرضا لطف داشت ولی گفتم مگر من بی‌شخصیت هستم که همینطوری سرم را پایین بیندازم و سر تمرین تیم ستارگان بروم؟

به نظر می‌رسد دلخور هستید
نه، دلخور نیستم چون می‌دانم علی پروین هم دیگر مثل علی پروین سابق نیست. او می‌خواهد فقط باشد و روی نیمکت یک تیم بنشیند.

یعنی چه؟!
از خودش بپرسید!

پرسیدیم ولی علی پروین گفت این بار نمی‌خواهد ببازد و ملاک آمادگی بدنی است
نکند این تیم می‌خواهد به جای تیم کی‌روش به جام جهانی روسیه برود؟ ملاک آمادگی بدنی است یعنی چه؟ این بازی‌ها دوستانه است و تیم حریف هم برای برد به زمین نمی‌رود.

حالا شما از لحاظ آمادگی بدنی در شرایط ایده‌ال به سر می‌برید؟
من تمرینات خودم را هر روز دنبال می‌کنم و از لحاظ بدنی هم مشکلی ندارم. این حرف‌ها را هم نمی‌زنم که به تیم ستارگان دعوت شوم اما شما خودتان قضاوت کنید در همین لیست ستارگان ایران چند بازیکن هستند که حتی یک بازی ملی ندارند؟!

خود پروین هم گفته تا زمانی که جلو نیفتند، هنرمندان را به زمین نمی‌فرستد
به نظرم علی پروین هم کاره‌ای نیست و این لیست را دیگران تنظیم کرده‌اند!

یعنی چه؟!
آن‌هایی که باید متوجه شوند، متوجه می‌شوند. گفتم که علی پروین هم فقط می‌خواهد روی نیمکت بنشیند. یک سؤال دیگر از شما دارم.

بفرمایید.
مگر همین علی‌آقا پروین علیه آقایان و مسئولان برگزاری این مسابقه مصاحبه نکرد؟ چه شد که برگشت؟ چرا راضی شد با همان کسانی کار کند که یک هفته قبل علیه‌شان مصاحبه کرده است؟

نمی‌دانیم! باید از خودش بپرسیم
اصلاً ولش کن! بیخیال! من رضا شاهرودی بازی‌های خودم را انجام دادم و با بازی در تیم ستارگان هم قرار نیست محبوب‌تر شوم یا بالاتر بروم. اگر حرف زدم، گلایه و درد دل بود. حق دارم از علی پروین که زمانی استاد و مربی من بوده، گله کنم.

بازی ستارگان ایران و لالیگا را نگاه می‌کنید؟
با تمام احترامی که برای احمدرضا (عابدزاده)، خداداد، هاشمی‌نسب و سایر دوستان خودم قائل هستم، تلویزیون را خاموش می‌کنم چون این بازی برای من یکی ارزش دیدن ندارد.

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری