اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۲۸۷
لوسیانو ادینیو مهاجم تراكتورسازی در چند روز گذشته بارها از مهدی شریفی عذرخواهی كرده، چراكه در تمرینات روی پای او تكل رفت و باعث شد مصدومیت شریفی تشدید شود. ادینیو كه از این اتفاق خیلی ناراحت است در مورد شرایط خودش و تراكتورسازی گفت‌وگویی انجام داد...
۱۳:۱۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| لوسیانو ادینیو مهاجم تراكتورسازی در چند روز گذشته بارها از مهدی شریفی عذرخواهی كرده، چراكه در تمرینات روی پای او تكل رفت و باعث شد مصدومیت شریفی تشدید شود. ادینیو كه از این اتفاق خیلی ناراحت است در مورد شرایط خودش و تراكتورسازی گفت‌وگویی انجام داد.

مشكل اقامت‌تان برطرف شد؟
بله، دوستانم كمك كردند تا مشكل اقامت من حل شود. سفر یك‌روزه‌ای به تركیه داشتم و بعد هم به تمرینات برگشتم. الان مشكلی ندارم و همراه تیم تمرین می‌كنم. دوستانم در سفارت برزیل خیلی كمك كردند و خوشحالم كه توانستم به‌موقع خودم را به تمرینات برسانم.
در چند روز گذشته بارها از شریفی عذرخواهی كردید. ماجرا چه بوده؟
من خیلی به‌خاطر مصدومیت شریفی ناراحت شدم و باید بیشتر در تمرین حواسم را جمع می‌كردم. چندبار از او معذرت‌خواهی كردم و خداراشكر مصدومیتش زیاد جدی نیست و می‌تواند زودتر به تمرین برگردد. من تكل محكمی زدم و باید بیشتر رعایت می‌كردم. در این چند روز تلفنی با شریفی صحبت كردم و به او گفتم كه نیت بدی نداشتم. تراكتور واقعا به شریفی نیاز دارد و می‌تواند در بازی‌ها به تیم كمك كند.
از قبل شناختی از بازی شریفی داشتید كه گفتید او باید به اروپا برود؟
واقعا شریفی در حد اروپاست و این حرف را به قول شما برای چاپلوسی نمی‌زنم. زمانی كه در مس كرمان بودم شریفی را دیده بودم و واقعا بازی او را دوست داشتم، به خودش هم گفتم.
برخورد شریفی با شما بعد از مصدومیت چطور بود؟
مهدی پسر خیلی خوبی است و من به او می‌گویم «داداش». او خیلی بااستعداد است، سن و سالش كم است و می‌تواند با عملكرد خوب به اروپا برسد. او هم می‌داند كه از عمد تكل نزدم و هیچ‌وقت این كار را نمی‌كنم. من همیشه واقعیت را می‌گویم و مطمئنم شریفی می‌تواند به اروپا برود و سال‌ها بازی كند.
شرایط تراكتور در تعطیلات چطور است؟
ما تمرینات خوبی داشتیم و فكر می‌كنم با بازی‌های تداركاتی به آمادگی كامل برسیم. البته مصدومان زیادی داریم كه امیدواریم بتوانند خودشان را به بازی با پرسپولیس برسانند. امیدوارم بازیكنان به آمادگی كامل برسند تا تیم‌مان قدرتمندتر شود. ما مطمئنا در تبریز پرسپولیس را می‌بریم.
اگر ورزشگاه یادگار امام آماده نشود، بازی با پرسپولیس در كمپ سخت نیست؟
ما هر كجا بگویند بازی می‌كنیم اما امیدواریم كه ورزشگاه آماده شود. واقعا دلم برای تماشاگران و تشویق‌هایشان در یادگار تنگ شده و این بازی در یادگار با حضور 70هزار نفر خیلی جذاب‌تر می‌شود. ما روی این بازی تمركز كردیم تا بتوانیم ببریم.
ظاهرا از شكست پرسپولیس خیلی مطمئن هستید.
ما روی شكست پرسپولیس تمركز كردیم و همیشه اعتقاد داشتم اگر روی یك مساله تمركز كنی و واقعا دنبال آن باشی به هدفت می‌رسی. ما در شهر خودمان بازی می‌كنیم و می‌توانیم پرسپولیس را ببریم. البته پرسپولیس تیم قدرتمندی است كه هواداران قابل احترامی دارد و این بازی خیلی جذاب می‌شود.
هواداران از شما انتظار دارند در بازی‌های آینده گل بزنید.
من خیلی دوست دارم در هر بازی گل بزنم و وظیفه‌ام هم همین است. اگر بتوانم، در هر بازی 3گل می‌زنم و اگر هم نزنم كمك می‌كنم بقیه بازیكنان گل بزنند. خداراشكر خط حمله تراكتور خیلی قوی است و هر كدام از مهاجمان بوی گل می‌دهند.
قهرمانی برزیل در المپیك را هم تبریك می‌گوییم.
بازی آنها را دیدم و لذت بردم. تیم ما در دو، سه‌بازی اول خیلی خوب نبود اما بعد عالی شدیم. به آنها تبریک می‌گویم به‌خصوص به نیمار که بهترین بود. این تیم خیلی زود قهرمان جهان خواهد شد. البته وطن دوم من ایران است و دوست دارم تیم ملی ایران هم در بازی‌های آینده پیروز شود.

مصاحبه ازنیلوفر واشقانی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهناز
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
ان شالله پرسپولیس میبریم میاییم صدر جدول، تراختورو خیلی دوست دارم.
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری