اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۱۴۸
محمد نصرتی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت سخت توانست خودش را به شرایط بازی برساند. او پیش از شروع فصل هنوز برای تمرین كردن آماده نبود و به همین خاطر از لیست گسترش خارج شد تا در صورتی كه شرایط بازی را به دست آورد، به لیست تیم اضافه شود....
۱۶:۰۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد نصرتی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت سخت توانست خودش را به شرایط بازی برساند. او پیش از شروع فصل هنوز برای تمرین كردن آماده نبود و به همین خاطر از لیست گسترش خارج شد تا در صورتی كه شرایط بازی را به دست آورد، به لیست تیم اضافه شود. گسترش‌فولاد هم یك جای خالی برای او در لیست نگه داشت. نصرتی در بازی دوستانه به میدان رفت اما هنوز قراردادش را با گسترش تمدید نكرده است. او در همین رابطه گفت‌وگویی انجام داد.
  • ظاهرا بالاخره توانستی بازی كنی.
واقعا خداراشكر كه توانستم دوباره راه بروم و تمرین كنم. خیلی شرایط سختی بود و فقط خداراشكر می‌كنم كه گذشت. بله، من در بازی دوستانه گسترش‌فولاد توانستم چنددقیقه‌ای بازی كنم و اتفاق خوبی برایم بود. البته باید تمریناتم را بیشتر كنم تا بتوانم با آمادگی كامل در بازی‌های رسمی دوباره به میدان بروم. فقط می‌گویم خداراشكر كه این 5ماه تمام شد چون خیلی روزهای سختی را تحمل كردم.
  • چه زمانی قراردادت را با گسترش تمدید می‌كنی؟
من دوست دارم در گسترش‌فولاد بمانم چون این تیم را دوست دارم. در این مدت هم كادرفنی و بازیكنان خیلی به من روحیه دادند و كمك كردند تا بتوانم برگردم. به خاطر مصدومیتم ابتدای فصل قرارداد نبستم و حالا هم عجله‌ای برای قرارداد بستن ندارم و می‌خواهم به‌طور كامل خوب شوم و بعد اگر قسمت باشد و شرایط مهیا شود با گسترش قراردادم راامضا می‌كنم.
  • در این فصل انتظارات از گسترش بالاست اما در 4هفته‌ای كه گذشت این تیم نتوانست نتایج راضی‌كننده‌ای بگیرد. فكر می‌كنی در هفته‌های آینده این مشكل حل شود؟
در 4هفته‌ای که گذشت در مقابل حریفا‌ن‌مان خوب بازی کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم؛ علت آن هم این است که تیم تازه از کوران بدنسازی خارج شده و بازیکنان به هماهنگی لازم نرسیده‌اند. ان‌شاءالله در هفته‌های بعدی بتوانیم نتایج خوبی کسب و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. ما بهترین نفرات را از دروازه‌بان تا خط حمله داریم و مطمئن باشید وقتی موتور تیم بعد از تعطیلات روشن شود هیچ تیمی در امان نیست. دروازه‌بان ما سال گذشته بهترین بوده و بقیه بازیكنان هم ستاره هستند. به نظر من با گذشت زمان تیم روی غلتك می‌افتد و جای نگرانی نیست.
  • گسترش می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد؟
چرا نتواند؟! ما تمام امكانات را داریم و مطمئن باشید از هفته پنجم و بازی با سیاه‌جامگان امتیاز را از دست نمی‌دهیم.
  • گفته بودی تراكتور شانس اول قهرمانی است.
تراکتور به اعتقاد من در این فصل بازیکنان فوق‌العاده خوبی جذب کرده است و انصافا بازی زیبایی هم به نمایش می‌گذارد، قطعا تراکتور مدعی اول عنوان قهرمانی است. مطمئناً اگر امسال مصدوم نمی‌شدم به تراکتور برمی‌گشتم ولی قسمت نبود که برگردم. در حال حاضر هر 3تیم تبریز پشت همدیگر هستند و این مساله خیلی خوب است. امیدوارم با قهرمانی تراكتور هواداران تبریز شادشوند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین