اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۱۳۰
شرایط مالی تیم صنعت نفت آبادان این روزها تعریف ندارد! این تیم هنوز نتوانسته قسط اول بازیکنان را پرداخت نماید و به دلیل خالی بودن خزانه باشگاه اردوی تیم هم لغو شده است!
۱۲:۵۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از نفت تهران اوضاع تیم صنعت نفت آبادان هم در حال بهم ریختن است و به نظر می رسد حتی ارگان های دولتی هم نمی توانند هزینه های تیمداری را تامین کنند. با این شرایط چه اصراری وجود دارد که فوتبال هم چنان دولتی باقی بماند بر ما پوشیده است!


استقلال خوزستان دیگر تیم خوزستانی که توسط بانک ملی اداره می شود وضعیت مشابه با صنعت نفت آبادان دارد. هنوز قرارداد بازیکنان در فصل گذشته تسویه نشده و طبیعتا پرداختی ها در فصل جدید هم انجام نشده است!
شاید سرنوشت مشابه نفت تهران در انتظار تیم صنعت نفت آبادان است!

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
لابهای تهران و مافیای فوتبال بعد از کسب نتایج شگفت انگیز صنعت نفت ترسیده اند امسال هم این تیم با چراغ خاموش همه مدعیان لیگ برتر را پشت سر گذارد و همچون اس خوزستان نهایتا قهرمان لیگ شود لذا خیلی زود دست بکار شده اند تا از طریق محدود نمودن درامد مالی تیم آنها را تضعیف و به حاشیه ببرن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
لابیهای تهران و مافیای فوتبال بعد از کسب نتایج شگفت انگیز صنعت نفت ترسیده اند امسال هم این تیم با چراغ خاموش همه مدعیان لیگ برتر را پشت سر گذارد و همچون اس خوزستان نهایتا قهرمان لیگ شود لذا خیلی زود دست بکار شده اند تا از طریق محدود نمودن درامد مالی تیم آنها را تضعیف و به حاشیه ببرن .
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری