اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۰۲۹
سرپرست تیم تراکتورسازی گفت: قطعا پرسپولیس که از ماشین سازی در تبریز پرتماشاگرتر نیست و می توان بازی را در زمین اختصاصی تراکتور برگزار کرد.
۱۵:۵۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر شنبه 20 شهریور در حالی به مصاف هم خواهند رفت که هنوز محل برگزاری بازی مشخص نیست.
 
ایوب ذوالفقاری در گفت و گویی درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی و برنامه های پیش روی این تیم در روزهای آینده حرف زد. عضو کادر فنی تراکتروسازی انتقاداتی هم از تعطیلات لیگ و دور شدن بازیکنان از وضعیت خوب جسمی شان داشت. متن کامل این گفت و گو در ادامه می آید:

*با قدرت تمرین می کنیم
ذوالفقاری درباره برنامه تمرینی این تیم اظهار داشت: در روزهای بعد از هفته چهارم تعطیلی موقتی در تمرینات داشتیم ولی بعد از آن بار دیگر تمرینات مان را از سر گرفتیم تا در روند آمادگی تیم تغییری بوجود نیاید. در این روزها هم بازیکنان با قدرت تمرین می کنند و قصد داریم در روزهای آینده بازی های تدارکاتی هم داشته باشیم.

*ادینیو عمدی شریفی را نزد
سرپرست تیم تراکتورسازی در این باره که در تمرینات یکی از بازیکنان این تیم دچار آسیب دیدگی شده است گفت: فوتبال بازی محکمی است و با وجود این همه بازیکن که با قدرت کار می کنند ممکن است گاهی برخوردی هم بین بازیکنان بوجود بیاید. ادینیو در بازی درون تیمی با شریفی برخورد جزیی داشت و به این دلیل مهدی را مصدوم کرد ولی این ضرب دیدگی آنقدرها جدی نیست که مشکل ساز باشد. او عمدی در کارش نداشت و اتفاقا بعد از بازی تمرینی برای دلجویی از شریفی به سراغش رفت. در هر تیم فوتبالی از این اتفاقات رخ می دهد. اگر در تمرین این قبیل اتفاقات رخ ندهد که تمرین، تمرین نمی شود. اتفاقا این نشان می دهد که تمرینات تراکتور تا چه اندازه جدی برگزار می شود.

*چهارشنبه با پیکان بازی داریم
ذوالفقاری در ادامه توضیحاتش در ارتباط با برنامه های تمرینی تراکتور بیان داشت: قصد داریم یک بازی تدارکاتی با یکی از تیم های خوب لیگ برتری برگزار کنیم. اعضای تیم پیکان فردا وارد تبریز می شوند و قرار است تا روز چهارشنبه یک بازی دوستانه با هم داشته باشیم. قطعا این دیدارها باعث می شود تا تیم در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

*تعطیلات به ضرر تراکتور شد
این عضو فوتبالی کادر فنی تراکتور در این باره که تعطیلات لیگ برتر تا چه اندازه برای تیم شان مفید یا مضر بوده به مشرق گفت: قطعا این تعطیلی برای ما مضر بود. ما دربی را برده بودیم و اگر با همان شرایط روحی خوب به دیدار بعدی با پرسپولیس می رسیدیم خیلی خوب با حریف مان دیدار می کردیم و می توانستیم شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشم. ولی حالا و بعد از بیست و هفت ، هشت روز تعطیلی حفظ تیم در شرایط قبلی کار آسانی نیست و این هنر کادر فنی را می طلبد تا بتواند سطح بدنی و روحی بازیکنان را در همان شرایط بالا حفظ کند.

*پرسپولیس که برتر از ماشین سازی نیست
ذوالفقاری که می دانست زمین ورزشگاه یادگار امام تا بازی با پرسپولیس به شرایط مطلوب نمی رسد در این باره که دیدار هفته پنجم تراکتور با پرسپولیس کجا برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: ما سه بازی از چهار بازی ابتدایی لیگ مان را در زمین اختصاصی خودمان برگزار کردیم که البته یکی از آنها با تیم ماشین سازی بود. قطعا پرسپولیس که از ماشین سازی در تبریز پرتماشاگرتر نیست و می توان بازی را در همین زمین برگزار کرد.

*منتظر زمین یادگار می مانیم
سرپرست تیم تراکتورسازی همچنین در این باره که زمین ورزشگاه یادگار چه زمانی به بهره برداری می رسد گفت: ما هم مانند بقیه اخبار را از طریق رسانه ها دنبال می کنیم چون مطمئن هستیم به محض فراهم شدن شرایط برای برگزاری بازی در زمین یادگار دوستان این را به ما اطلاع می دهند. ما هم منتظر می مانیم تا هر چه زودتر چمن این ورزشگاه آماده بهره برداری شود.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
پرسپولیس در تبریز از ماشین سازی پرتماشاگرتر نیست !!!!!!!!!!!!!! خوب شد جوک قرن را هم شنیدیم . فقط یک تازه به دوران رسیده مثل تو میتونه این حرف را بزنه . البته معلوم هست که افراد کوچیک مثل تو نمیتونند بزرگی دیگران را ببینند.
سیدمهدی هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
بابا این حرفها را دیگر نزن بهت میخندن
فریبرز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
شما امنیت طرفداران رو تامین کن ، میبینی که از ترکتور هم پرطرفدارتره
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری