اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۹۴۰
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: سازمان لیگ در تبلیغات محیطی این فصل فوتبال منفعل عمل می‌کند.
۰۴:۰۹ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید آذری در گفت‌وگویی، در مورد تست‌گیری از بازیکن 30 ساله برزیلی در تمرینات ذوب‌آهن گفت: یحیی گل‌محمدی به برزیل رفته بود و این بازیکن را از نزدیک دید. فیلم کامل مسابقات او را هم دیده است اما می‌خواهیم توانمندی‌هایش را در تمرینات هم ببینیم. زیرا گل‌محمدی درخواست کرده این بازیکن را جذب کنیم. بعد از حضور او در تمرینات نقطه نظرات آقای گل‌محمدی در جذب این بازیکن ملاک خواهد بود.

وی در مورد انتقادهایی که نسبت به قرارداد تبلیغات محیطی این فصل انجام داده،‌گفت: معتقدم سازمان لیگ در زمینه قرارداد تبلیغات محیطی منفعل عمل می‌کند و برخی هم می‌خواهند از من یک چهره ضد پرسپولیسی به نمایش بگذارند و کوتاهی‌های خود را پشت این چهره پنهان کنند. در حالی که من همیشه با باشگاه پرسپولیس مراودات دوستانه داشتم. در زمان مدیریت رویانیان و کاشانی با پرسپولیس ارتباط‌های بسیار خوبی داشتیم. هواداران پرسپولیس بسیار محترم هستند و این هواداران فوتبال هستند که به این ورزش ماهیت می‌دهند. هواداران ذوب‌آهن، سپاهان، پرسپولیس همگی طرفدار تیم‌های خودشان هستند اما برخی می‌خواهند کوتاهی خود در انجام تعهدات پشت چهره‌ای که از من می‌سازند، پنهان کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: باشگاه ذوب‌آهن از هر باشگاهی بازیکن خریده، پول آن را نقدی پرداخت کرده است. از سایپا کاوه رضایی را گرفتیم، پولش را نقد دادیم. از داماش و پدیده هم که بازیکن گرفتیم همین کار را کردیم. ما به حرمت هواداران پرسپولیس محسن مسلمان را به این باشگاه که خواهانش بود، دادیم. یکی دو سال هم صبر کردیم اما هنوز پول ما پرداخت نشده است. من به عنوان مدیر باشگاه باید به دنبال منافع باشگاهم باشم و این درست نیست که به من بگویند چهره‌ای ضدپرسپولیسی هستم.

آذری در مورد تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی گفت: این یک امر کاملا بدیهی و طبیعی است که باشگاه‌هایی که هوادار بیشتری دارند درآمد بیشتری هم داشته باشند. برند باشگاهی مثل پرسپولیس بسیار پولساز است اما من معتقدم در بحث تبلیغات محیطی سازمان لیگ و هیأت رئیسه آن باید فعالانه عمل کنند. سازمان لیگ در این زمینه کاملا منفعل است و عملکرد قدرتمندی نداشته و همین مسئله باعث شده سوءتفاهم بین 3 باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی با 13 باشگاه دیگر پیش بیاید.

وی در مورد اینکه امکان حل این مشکل وجود دارد یا خیر، گفت: بله می‌توان با مذاکره این مسئله را حل کرد. اصول حرفه‌ای می‌گوید باشگاه‌هایی که طرفدار بیشتری دارند باید پول بیشتری هم ببرند و اعتراضی به این مسئله نیست. من معتقدم تا زمانی که فدراسیون فوتبال دست از سر باشگاه‌ها برندارد وضعیت همین خواهد بود. عنان کار باید در دست خود باشگاه‌ها باشد و یک اتحادیه باشگاه‌های امروزی مثل لالیگا و بوندس لیگا تشکیل دهیم. یک شرکت سهامی خاص.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد عیادت از قاسم‌ حدادی‌فر گفت: قاسم‌ حدادی‌فر از روند درمانی‌اش راضی است و فکر می‌کنم با حضور در مرکز پزشکی ذوب‌آهن که تکمیل شده و در حال تجهیز است می‌تواند این روند را بهتر پیش ببرد. امیدوارم او زودتر برگردد و به تیم ملحق شود.

آذری در مورد اینکه حدادی‌فر از فهرست ذوب‌آهن خارج می‌شود یا خیر، گفت: این بستگی به نظر یحیی گل‌محمدی دارد البته ما دو جای خالی در فهرست خود داریم اما همه چیز به نظرات سرمربی مربوط می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
اصفهانی گناس...هیچ طرفدار اصفهانی حتی یک ریال هم خرج ذوب و سپاهان نخواهد کرد چون آدمای فوق العاده گناس و ناخون خشکی هستند
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری