اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۸۱۶
حبیب گردانی دفاع چپ ماشین‌سازی اعتقاد دارد در بازی تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی تهران بازهم ترك‌زبان‌ها به ورزشگاه می‌آیند و تراكتور و ماشین‌سازی فرقی برایشان ندارد. گردانی در مورد شرایط این تیم و بازی با استقلال در هفته پنجم گفت‌وگویی انجام داد...
۱۳:۳۱ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| حبیب گردانی دفاع چپ ماشین‌سازی اعتقاد دارد در بازی تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی تهران بازهم ترك‌زبان‌ها به ورزشگاه می‌آیند و تراكتور و ماشین‌سازی فرقی برایشان ندارد. گردانی در مورد شرایط این تیم و بازی با استقلال در هفته پنجم گفت‌وگویی انجام داد.
  • داربی تبریز از نظر كادرفنی و بازیكنان دو تیم مشكلی نداشت، پس چرا كمیته انضباطی دو تیم را جریمه كرد؟
من دلیل جریمه كردن كمیته انضباطی را نمی‌دانم. به نظر من داربی تبریز با تمام داربی‌ها فرق دارد و در این بازی هردو تیم تشویق شدند. در این رقابت، رفاقت حرف اول را می‌زد و به هیچ‌كس توهین نشد. در واقع اسم این بازی آذرآورد است نه شهرآورد! در نهایت سه امتیاز در تبریز ماند و اگر هم ما می‌بردیم بازهم حاشیه‌ای به‌وجود نمی‌آمد.
  • تعطیلات لیگ به نفع تیم ماشین‌سازی می‌شود یا به ضرر؟
تعطیلات لیگ همیشه به نفع لیگ برتر و تیم‌ها نبوده ولی از آنجایی که این برنامه‌ریزی از قبل شروع لیگ مشخص شده بود كادرفنی ما هم آمادگی لازم را برای گذراندن آن داشت. در این تعطیلات ماشین‌سازی با وجود این کادرفنی قطعا پیشرفت خواهد كرد نه پسرفت.
  • به نظرت در ادامه لیگ ماشین‌سازی نیازی به یارگیری دارد؟
من به‌عنوان بازیکن یک‌سری وظایفی دارم که می‌توانم آنها را انجام داده یا در مورد آن صحبت کنم. اینکه ماشین نیاز به یارگیری دارد یا نه، یک مساله فنی و تخصصی و در حوزه سرمربی و کادرفنی است. جایز نیست من در این مورد صحبت کنم و این سوال شما را کادرفنی بهتر و دقیق‌تر می‌تواند پاسخ بدهد.
  • بازی سخت و حساس مقابل استقلال را چطور پیش‌بینی می‌كنی؟
استقلال نتوانسته آن‌طور که انتظار می‌رفت نتیجه بگیرد و الان منصوریان تحت فشار است و این تعطیلات 20روزه بهترین فرصت برای بازسازی آنها خواهد بود. از طرفی ما نیز نتایجی را به‌دست آوردیم که زیاد در حد انتظار نبوده است؛ امتیازاتی را از دست دادیم که غیرقابل باور بود، هرچند کسی از ما انتظار صدرنشینی و حضور در کورس را ندارد ولی به هدف‌هایمان نرسیدیم و به همین خاطر می‌خواهیم در ادامه با آمادگی كامل بازی كنیم.
  • فكر می‌كنید ترك‌زبان‌ها برای تشویق ماشین‌سازی به آزادی بیایند؟
وقتی صحبت از فوتبال آذربایجان است دیگر استفاده از رنگ‌ها و نام‌ها معنایی ندارد. شاید در داخل تبریز یکی هوادار ماشین باشد و دیگری تراکتور ولی خارج از تبریز بحث بر سر تعصب آذربایجان است و همان‌طور که تا به حال اتفاق افتاده نماینده آذربایجان همیشه در آزادی میزبان بوده. قطعا در مقابل استقلال نیز 50درصد از استادیوم برای هواداران فوتبال آذربایجان خواهد بود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حمید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
تراختور محبوب قلب تورک ها با پرسپولیس بازی داره که ایشا لله با شکست تیم تهرانی صدر نشین میشه، ما تورکها حواسمون به تراختوره.
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری