اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۸۱۴
محمدرضا خلعتبری، مهاجم گسترش‌فولاد در بازی دوستانه تیمش پایش به گلزنی باز شد و امیدوار است در بازی‌های رسمی هم گل بزند...
۱۳:۲۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| محمدرضا خلعتبری، مهاجم گسترش‌فولاد در بازی دوستانه تیمش پایش به گلزنی باز شد و امیدوار است در بازی‌های رسمی هم گل بزند. خلعتبری كه از مدال طلای همشهری‌اش حسن یزدانی در المپیك بسیار خوشحال بود، گفت‌وگویی نجام داد.
ظاهرا از اینكه همشهری‌تان توانسته طلای المپیك را بگیرد، خیلی خوشحال هستید.
واقعا خوشحال هستم و به تمام جویباری‌های عزیز تبریك می‌گویم. به شهاب گردان، بچه محل حسن یزدانی هم تبریك می‌گویم. واقعا یزدانی دل مردم را شاد كرد. به هر حال مازندرانی‌ها عاشق كشتی هستند و من هم مثل همه از خوشحالی بالا و پایین می‌پریدم.
  • چرا گسترش در 4هفته ابتدایی نتوانست نتایج امیدواركننده‌ای بگیرد؟
ما طوری كار نكردیم كه نا امیدی به‌وجود بیاد. در همین 4هفته، 7امتیاز گرفتیم و برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم. زمانی كه تیم‌مان روی غلتك افتاد لیگ تعطیل شد. به هر حال برای تیمی كه تغییرات زیادی داشته چنین شرایطی پیش می‌آید و ما با تمرین و روحیه خوب می‌توانیم در بازی‌های آینده تیم‌ها را غافلگیر كنیم. بازیكنان بزرگی به گسترش آمده‌اند و با حضور فراز كمالوند گسترش بهتر از این می‌شود. من یادم می‌آید سال گذشته هم گسترش خوب كار كرد و واقعا فوتبال بازی می‌كرد. امسال هم این اتفاق می‌افتد.
  • در بازی با ذوب‌آهن بالاخره طلسم گل نزدن تیم‌تان شكست، فكر می‌كنید این روند ادامه داشته باشد؟
قطعا همین‌طور است. ما در خط حمله تمام تلاش‌مان را می‌كنیم و با حضور خسوس و مدافعان خیال‌مان تا حدودی از گل نخوردن راحت است و در خط حمله خودمان را نشان می‌دهیم. ما فقط باید كمی هماهنگ شویم و مطمئن باشید اگر من و شیمبا و شجاعیان باهمدیگر هماهنگ شویم هیچ تیمی نمی‌تواند جلوی‌مان را بگیرد. مخصوصا من و شیمبا كه بازی همدیگر را خوب بلدیم. وای به روزی كه موتور من و شیمبا روشن شود.
  • دلیل نیمكت‌نشینی‌تان در بازی با ذوب‌آهن چه بود؟
من تابع نظر كادرفنی و آقای كمالوند هستم و مشكلی با این قضیه نداشتم. به هر حال سرمربی تیم از بازیکنش توقع دارد که بدرخشد و گل بزند. او تحت فشار است و باید درکش کنیم. من قصد دارم با تمام وجود برای گسترش‌فولاد بازی کنم و از شرایط کنونی خارج شوم. به كمالوند قول می‌دهم به روزهای اوجم برمی‌گردم و دل مردم تبریز را شاد می‌كنم.
  • سال گذشته و امسال مدیران گسترش‌فولاد اعلام كردند، هدف‌شان كسب سهمیه است واقعا این اتفاق می‌افتد؟
تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم در آینده روزهای خوبی را برای گسترش‌فولاد رقم بزنیم. ان‌شاءالله اگر به روزهای خوب برگردیم، می‌توانیم سهمیه آسیایی نیز کسب کنیم. این هدف ماست و حتی در قراردادهایمان ثبت شده است.

مصاحبه از نیلوفر واشقانی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین