اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۶۶۱
آرش برهانی بعد از اینكه در لیست خروجی استقلال قرار گرفت، ترجیح داد تا در این باره صحبتی نداشته باشد.
۱۶:۳۷ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|
آرش برهانی بعد از اینكه در لیست خروجی استقلال قرار گرفت، ترجیح داد تا در این باره صحبتی نداشته باشد. او بعد از 9فصل آبی‌پوش‌بودن، در حالی از استقلال رفت كه به اعتقاد خیلی‌ها شایسته عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه نبود. شاید در فوتبال حرفه‌ای كناررفتن بازیكنان بزرگ از تیم‌های محبوب‌شان امری طبیعی تلقی شود، اما نحوه این جدایی خود مساله مهمی است. اینكه آرش برهانی با سابقه‌ای نزدیك به یك‌دهه حضور در استقلال و در حالی كه قراردادی با این باشگاه نداشت، نامش در لیست خروجی تیم قرار گرفت، برازنده این بازیكن بزرگ نبود.

دلایل جدایی از استقلال
برهانی اما در برنامه دورهمی كه از شبكه نسیم پخش می‌شود روبه‌روی مهران مدیری قرار گرفت تا درباره مسائل مختلف صحبت كند. شاید خود آرش هم تصور نمی‌كرد حضورش در یك برنامه طنز با سوال‌های جدی مدیری درباره دلایل جدایی‌اش از استقلال همراه باشد. مهران مدیری از برهانی درباره دلایل جدایی‌اش از استقلال پرسید اما برهانی سعی كرد از پاسخ دادن به این سوال طفره برود اما اصرار مدیری باعث شد تا برهانی بگوید كه برخی نفرات نمی‌خواستند او در استقلال بماند و جدایی‌اش امری یك‌شبه نبود، بلكه آنها از سال گذشته تلاش برای كنارزدن او را آغاز كرده بودند و دلایل كم‌ بازی‌كردن برهانی در فصل گذشته همین نفرات بودند. برهانی معتقد بود استقلالی‌های واقعی می‌دانند او از چه شخصی صحبت می‌كند. به نظر می‌رسد مشخص باشد طعنه برهانی به چه كسی باشد؛ كسی كه حنیف و فروزان و فخرالدینی و دیگران هم او را اصلی‌ترین دلیل جدایی‌شان از استقلال می‌دانند.

مظلومی ساده
اما بخش جالب دیگر این برنامه جایی بود كه مدیری نام 3نفر از افراد تاثیرگذار استقلال را به برهانی گفت و از آرش خواست تا آنها را توصیف كند. چیدمان نام این نفرات نشان از تحقیق جالب برنامه دورهمی درباره جدایی‌ آرش از استقلال داشت. وقتی مدیری از برهانی خواست درباره رحمتی كه یكی از افراد تاثیرگذار استقلال در فصل كنونی و فصل پیش بود، بگوید، آرش با گفتن كلمه عقاب از صحبت بیشتر در این باره امساك ورزید. برهانی پیش‌تر رحمتی را در اینستاگرام آن‌فالو كرده بود تا نشان از رابطه نه‌چندان دوستانه آنها باشد. فرد دیگر منصوریان بود كه آرش را كنار گذاشت؛ برهانی درباره علیمنصور فقط از كلمه كاپیتان استفاده كرد و بازهم نخواست كه مسائل شخصی‌اش را در رسانه‌ها مطرح كند. اما اوج سوال‌ها جایی بود كه مدیری نام پرویز مظلومی را پرسید و آرش پس از تاملی كوتاه فقط در جواب گفت «ساده»! سادگی مدنظر برهانی به نظر می‌‌رسد تحلیل سختی نداشته باشد؛ خیلی‌ها معتقدند مظلومی در ارنج‌كردن تیمش از یكی از بازیكنانش خط می‌گرفت؛ كسی كه نفر اول تیم مظلومی بود و بعدها مظلومی را هم تنها گذاشت.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری