اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۶۵۶
رسول خطیبی، سرمربی ماشین‌سازی اعتقاد دارد تیمش می‌تواند با توجه به یارگیری كه داشته در ادامه لیگ در جایگاه خوبی در جدول قرار بگیرد.
۱۶:۲۸ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| رسول خطیبی، سرمربی ماشین‌سازی اعتقاد دارد تیمش می‌تواند با توجه به یارگیری كه داشته در ادامه لیگ در جایگاه خوبی در جدول قرار بگیرد. او بازی حساس با استقلال را پیش‌رو دارد و امیدوار است بتواند در این بازی سخت كه در آزادی برگزار می‌شود، امتیاز بگیرد. خطیبی در رابطه با شرایط تیمش گفت‌وگویی  انجام داد.
  • شما به رأی كمیته انضباطی بعد از دیدار با تراكتورسازی اعتراض كرده بودید، واقعا ناظران گزارش درستی نداده بودند؟
بعد از 21سال داربی تراکتور و ماشین برگزار شد و قبل از آن خیلی‌ها تلاش می‌کردند که این دیدار برگزار نشود یا در این دیدار جنجال باشد ولی نقطه مهم این است که در تبریز داربی معنایی ندارد. هرگز توهین و فحاشی در آن نبوده و در این دیدار نیز دیدید که هواداران دو تیم کنار یکدیگر فوتبال آذربایجان را تشویق کردند و من بارها توسط تراکتوری‌ها تشویق شدم؛ این نشان می‌دهد که استادیوم‌های تبریز و فوتبال آذربایجان چیزی فراتر از کری‌خوانی در فرهنگ خود جای داده‌اند. واقعا نمی‌دانم چرا كمیته انضباطی این حكم را صادر كرد و ما هم مشتركا با باشگاه تراكتور بیانیه صادر كردیم.
  • پیام صادقیان از مهره‌های تاثیرگذار تیم‌تان در این فصل خواهد بود. او می‌تواند مقابل استقلال بازی كند؟
پیام بازیکنی بود که نیاز به احیا شدن داشت. من اعتقاد دارم مشکل او در فصل‌های گذشته نیز بدنی نبود و در ماشین‌سازی بدون حاشیه کارش را ادامه می‌دهد. پیام قطعا مقابل استقلال نیز یکی از آماده‌ترین بازیکنان ماشین‌سازی خواهد بود و امسال یكی از ستارگان لیگ می‌شود.
  • هنوز هم اعتقاد دارید آندرانیك تیموریان آمادگی لازم را ندارد؟
آندو خیلی دیر به تیم ما ملحق شد و در تمرینات آماده‌سازی قبل از فصل نیز حضور نداشت و از طرفی در شروع لیگ هم با یک مصدومیت مواجه شد که روند آمادگی‌اش را به تاخیر انداخت ولی با این حال او یک بازیکن حرفه‌ای است. آندو خود را به شرایط مسابقه رساند تا کمک حال تیم خود باشد ولی با این حال به زمان و تمرینات بیشتری نیاز داشت تا با آمادگی کامل همان آندوی شماره یک باشد؛ امیدوارم این آندو را در دیدار با استقلال ببینیم.
  • هدف شما در لیگ رتبه تك‌رقمی است؟
ما تیم جوانی را در کنار باتجربه‌ها جمع کرده‌ایم ولی بازیکنان جوان ما که حتی تجربه لیگ برتر نداشتند، نیاز به زمان دارند تا خود را با شرایط جدید وفق دهند و برای کامل شدن نیز احتمالا جذب بازیکن داشته باشیم و مسئولان پیگیر هستند ولی شاکله اصلی تیم ما با همین نفرات خواهد بود و با هزینه‌هایی که کرده‌ایم نسبت به تیم‌های دیگر تلاش من رتبه تک‌رقمی برای ماشین‌سازی است که فکر کنم برای اولین حضور بعد از 21سال خوب باشد.
  • و اما بازی حساس برابر استقلال را چطور می‌بینید؟
منصوریان مربی جوان و موفقی است و تیم خوبی را نیز دارد و تمام امکانات باشگاه بزرگی مثل استقلال نیز در اختیار اوست. البته نباید داشته‌های این تیم را در نتایج هفته‌های ابتدایی لیگ دانست و این تیم قطعا به کورس بازخواهد گشت و یکی از تیم‌های مدعی خواهد بود. از طرفی ما نیز تیم خوبی داریم و مقابل هیچ تیمی در لیگ برتر از پیش‌باخته نیستیم. قطعا مقابل استقلال نیز برای 3امتیاز به میدان خواهیم رفت و با توجه به امتیازاتی که در هفته‌های گذشته از دست داده‌ایم، این 3امتیاز را به حساب فوتبال تبریز واریز خواهیم کرد. البته تاکید می‌کنم که ما منتظر حامیان فوتبال آذربایجان در آزادی هستیم تا یک کار بزرگ را با اتحاد یکدیگر رقم بزنیم.
  • آماده نشدن یادگار امام به تیم شما ضربه نزده؟
استادیوم یادگار امام تبریز نیاز به این بازسازی داشت و آقای نظمی هم تلاش‌های زیادی برای این امر انجام داد و البته همیشه چنین کارهایی یک پروسه اداری دارند. تا به حال دیدارهایی كه از دست داده‌ایم چندان حیاتی نبوده‌اند.
در تبریز شاید اولین دیدار، تراکتور-پرسپولیس باشد و بعد از آن نیز ماشین و سپاهان در هفته ششم که ان‌شاءالله تا آن دیدارها یادگار امام آماده می‌شود و بدون هیچ مشکلی و با حضور 70هزار نفری هواداران‌مان آنها را برگزار خواهیم کرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهناز
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
رسول تیم رو باید تقویت بکنه، اما عشق تورکها تراختور: فقط در تبریز با پرسپولیس بازی میکنیم، خیلی این بازی حسّاسه، من خیلی دعا میکنم که پرسپولیسو شکست بدیم و بیاییم صدر جدول ان شاالله. بهناز از تبریز عاشق تراختورم.
دخمل شاد
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
منم دعامیکنم پرسپولیس ببره دل تو بسوزه.هاهاها
ائلمان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
انشالله تورکها تیم ماشین را در آزادی تنها نمی گذارند . آذری دیگه چیه ؟ ما آذری نیستیم . تورک هستیم قربونت
ساوالان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
برای آزربایجانی تفاوتی نمیکند کدام تیمش بازی دارد، فقط آزربایجان مهم است، پولاد، ماشین تراختور...... آزربایجان یاتما دور
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری