اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۱۰۹۳
منصوریان با چالش‌های چندگانه‌ای در استقلال مواجه است.
۱۱:۳۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| منصوریان با چالش‌های چندگانه‌ای در استقلال مواجه است. سرمربی آبی‌ها در حالی که با بازیکنانی بی‌انگیزه مواجه شده عالی‌ترین رکن باشگاه را هم آنطورکه شایسته است پشت خود نمی‌بیند. طی این روزها که شایعاتی پیرامون انتخاب سرمربی جدید و یا تعیین زمان برای منصوریان در رسانه‌ها منتشر شده هیچ گاه افتخاری به‌عنوان سرپرست باشگاه استقلال قاطعانه از سرمربی استقلال حمایت نکرده است و در مقابل اصرار هم دارد که منصوریان یک نفر را به کادر فنی اضافه کند. افتخاری حتی در جذب بازیکنان جدید هم ناتوان است.
بی‌تفاوتی‌های افتخاری در مقابل هجمه‌های اخیر علیه منصوریان و سکوت منزجرکننده‌اش دو احتمال را پیش روی‌مان قرار می‌دهد. نخست اینکه شاید هیات مدیره باشگاه استقلال اساسا به او اجازه مصاحبه و اظهارنظر را نمی‌دهد و دوم اینکه شاید افتخاری خود تمایلی به ادامه همکاری با سرمربی استقلال ندارد و طوری پیش می‌رود که در نهایت راهی جز برکناری منصوریان باقی نمانده و او مربی جدید را به کار بگیرد.
رویه موجود هرگز به سود استقلال نیست و افتخاری به‌عنوان اول شخص باشگاه استقلال باید سیاستگذاری‌هایش را تغییر دهد و با توپ پر در رسانه‌ها حاضر شود. یکی از دلایلی که در فصول گذشته باعث زمین خوردن باشگاه استقلال شد و هیچ جامی به دست نیامد انفعال بیش از حد بهرام افشارزاده در مقابل حاشیه‌ها بود.
سرپرست سابق باشگاه استقلال حتی در جنگ‌های کلامی هم کم می‌آورد و برای مثال نمی‌توانست پیش از شهرآوردها فضای رسانه‌ای را به سود تیمش تغییر دهد و عموما با مصاحبه‌ها و اظهارات یاس برانگیز سعی می‌کرد خود را از کانون توجه خارج کند. نوع بیان و اظهاراتی ولو تهدید آمیز و با چاشنی خشونت در مواقعی لازم است اما در این سال‌ها هرگز شاهد چنین ادبیاتی نبودیم. طی روزهای اخیر هجمه‌های ایجاد شده به شدت منصوریان را تحت فشار قرار داده و جا دارد که شخص افتخاری پا وسط بگذارد و با اظهاراتی هدفمند کفه ترازو را به سود این باشگاه سنگین کند و یا لاقل طوری وانمود کند که حتی در صورت تکرار باخت‌ها پشت منصوریان است اما افتخاری فقط سکوت می‌کند و در وضعیتی کاملا منفعلانه به سرمی برد. وضعیتی که کاملا شائبه برانگیز است و در صورت تداوم، این ذهنیت را ایجاد می‌کند که اساسا او تمایلی به ادامه همکاری با سرمربی جدید استقلال ندارد. درعین حال افتخاری در مقابل خواسته‌های به حق منصوریان پیرامون جذب مدافع جدید هیچ اقدام قابل توجهی انجام نداده است که این نشان می‌دهد او هیچ شناختی از استقلال ندارد و نمی‌داند که مهم‌ترین مشکل فنی استقلال در بازی‌های اخیر نداشتن یک مدافع با تجربه است. اشتباهی در استقلال انجام شده و منصوریان بی‌جهت به مدافعانی که از نظر فنی شرایط خوبی ندارند تکیه کرده است. حال دیگر نباید به آن اشتباه بی‌توجه بود و افتخاری به‌عنوان سرپرست باشگاه استقلال باید کاری کند و در راستای جذب بازیکنان جدید در این پست آستین بالا بزند. به یاد داریم فصولی را که امیرقلعه‌نویی سرمربی استقلال بود. بخصوص فصل دوازدهم که منجر به قهرمانی آبی‌ها شد. آن زمان استقلال گاهی با مشکلاتی از این دست مواجه می‌شد که مدیریت وقت به سرعت وارد عمل می‌شد و به هرشکل ممکن بازیکن جدیدی را به خدمت می‌گرفت. در زمینه مهار حاشیه‌ها نیز علی فتح‌ا...‌زاده عملکرد بسیار خوبی داشت و پی‌درپی سعی می‌کرد با سیاستگذاری‌های خاصی محیط آرامی را برای قلعه‌نویی فراهم کرده و البته حاشیه‌ها را هم کنترل کند. در استقلال سال‌های اخیر اما تنها کاری که نمی‌شود همین خنثی‌سازی حاشیه‌ها است. همین بی‌تفاوتی‌ها و همین سکوت‌های بی جهتی است که نه تنها ثمری نداشته بلکه باشگاه استقلال را به یک باشگاه بی‌تفاوت و رخوت انگیر بدل ساخته است.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال لیگ برتر
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
آقا تنها راه برگرداندن آقای فتح الله زاده تجمع بصورت مستمر و فراگیر است
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری