اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۹۸۷
فرنگی‌کار وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان در بازی‌های المپیک 2016 برزیل، با شکست مقابل حریف گرجستانی از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.
۱۸:۵۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2016 ریو و در روز پایانی این مسابقات، امروز (سه‌شنبه)‌ مسابقات اوزان 66 و 98 کیلوگرم از ساعت 17:30 آغاز شد که امید نوروزی نماینده وزن 66 کیلوگرم کشورمان در دومین دیدارش مغلوب حریف گرجستانی شد و از حضور در  نیمه‌نهایی بازماند.

در وزن 66 کیلوگرم که 18 کشتی‌گیر حضور دارند، امید نوروزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 2 بر یک  خسوس ریواس اسپینوزا از ونزوئلا را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد، اما در دور سوم با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شماگی بولکوادزه از گرجستان شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.

در این دیدار در حالی‌که نوروزی سراپا حمله بود، اما داوران دو بار بدون توجه به حملات نوروزی به او اخطار و به حریفش امتیاز دادند تا بار دیگر شاهد حق خوری در المپیک باشیم.

در گروه نوروزی داور استفانک، قهرمان سال 2014 جهان از صربستان و فرانک استابلر، قهرمان سال 2015 جهان از آلمان حضور دارند که تا مرحله نیمه‌نهایی با آنها روبرو نخواهند شد.

اسلام‌بک آلبی‌یف، قهرمان المپیک پکن و دارنده مدال طلا و نقره جهان از روسیه، رسول چونایف، دارنده مدال طلا و نقره جهان از آذربایجان، تاماش لورینچ، دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از مجارستان و ریو هانسو، دارنده مدال طلا و نقره جهان از کره جنوبی در پایین جدول قرار دارند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری