اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۰۸۶۹
با وجود حضور اشکان دژاگه در اردوی آماده سازی تیم العربی در آلمان، هنوز وضعیت ادامه همکاری با این بازیکن ایرانی مشخص نیست.
۱۰:۲۱ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| روزنامه «الرایه» امروز در گزارشی به وضعیت اشکان دژاگه در تیم العربی پرداخته است. در ابتدای این گزارش به حضور دژاگه در اردوی تیم ملی فوتبال ایران در ایتالیا برای بازی با قطر و چین اشاره شده و سپس درباره احتمال ادامه یا قطع همکاری با دژاگه مطالبی عنوان شده است.

در بخشی از این گزارش آمده است: « هنوز مسئله ادامه کار اشکان با تیم العربی حل نشده است چرا که باشگاه پیش از این اعلام کرده بود که هیچکدام از بازیکنان خارجی (از جمله نکونام و دژاگه) را نمی‌خواهد و فقط پائولینوی برزیلی را حفظ خواهد کرد. العربی امسال خمینیز و  مصطفی سال را به خدمت گرفت و همچنین ایزیکیل را که به صورت قرضی به تیم دیگری داده بود، برگرداند. با این حال اشکان با تیم تمرین کرد و حتی به اردوی تدارکاتی نورنبرگ آلمان رفت.»

این گزارش تعیین تکلیف دژاگه و دیگر بازیکنان خارجی را منوط به نظر سرمربی تیم دانسته است: «اینکه دژاگه به کارش در العربی ادامه می دهد یا خیر چیزی است که به زودی توسط سرمربی تیم و بعد از بازگشت تیم به دوحه مشخص می شود چرا که اشکان تنها بازیکنی نیست که چنین وضعیتی دارد بلکه سوزا بازیکن برزیلی هم که پنج سال با العربی قرداد دارد، با نظر سرمربی به اردوی آلمان رفته و باید وضعیت او هم معلوم شود.»
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری