اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۷۲۳
در حالی تا نیم ساعت دیگر مراسم سی‌و یکمین دوره بازی‌های المپیک افتتاح خواهد شد که نیمی از صندلی‌های ورزشگاه خالی از تماشاگران است.
۰۳:۳۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک 2016 ریو ساعت 20 به وقت محلی و 3:30 به وقت تهران در ورزشگاه ماراکانا برگزار خواهد شد. در حالی که چند ساعت به آغاز مسابقات مانده ورزشگاه حال و هوای خاصی دارد.

* یک مانیتور غول پیکر در ورزشگاه ماراکانا نصب شده که از ساعاتی قبل از افتتاحیه بازی‌های المپیک روشن شده و به شدت مورد توجه تماشاگران قرار گرفته است. زمانی که تصویر تماشاگران حاضر در سالن پخش می‌شود، هیجان زیادی در بین تماشاگران به وجود می‌آید.

* تقریبا نیم ساعت تا آغاز سی‌ و یکمین دوره بازی‌های المپیک باقی مانده است، اما نیمی از صندلی‌های ورزشگاه ماراکانا خالی است.

* بازار عکس سلفی بین تماشاگران داغ داغ است، حاضرین در ورزشگاه از اتفاقات داخل استادیوم در حال گرفتن عکس یادگاری هستند.

* در حالی که 30 دقیقه به شروع مراسم افتتاحیه باقی است که تماشاگران حاضر در سالن نور موبایل های خود را روشن کرده و با خاموش شدن برق ورزشگاه نمای خاصی در استادیوم ایجاد شد.

* تعدادی از کودکان برزیلی در استادیوم در حال اجرای نمایش هستند و همین نمایش قبل از آغاز مراسم مورد توجه تماشاگران حاضر در استادیوم قرار گرفته است.

* تولد 34 ورزشکار از کل ورزشکارانی که تو مسابقات المپیک ریو شرکت کرده اند، مطابق با امروز یعنی روز افتتاحیه المپیک است.

*میرلس کارگردان مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازی ‌های المپیک اعلام کرده که تمام گروهش تلاش زیادی داشتند تا ماجرای نمایش افتتاحیه لو نرود. او همچنین از اینکه کسی تا 40 دقیقه بعد از شروع مراسم متوجه اصل داستان نمی شود، گفته است.

در کتابچه‌های مراسم افتتاحیه از شعار حمایت از محیط زیست مطالبی درج شده و اینکه برای حفظ زمین سبز برزیل با داشتن جنگل‌های انبوه بهترین مکان است. همچنین گفته شده به گیاهان اجازه زندگی بدهیم.


انتهای پیام/س

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین