اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۸۶۲۲
سرمربی تیم ملی والیبال ایران 14 بازیکن را به ششمین مرحله آماده سازی این تیم دعوت کرد.
۱۹:۰۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور شایسته در پنجمین دوره جام کنفدراسیون زنان آسیا آماده می کند.

پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان ایران به مدت 12 روز در کشور اسلوونی برگزار شد که ملی پوشان بامداد پنج شنبه وارد تهران شدند.

ششمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم از روز دوشنبه 18 مردادماه با حضور 14 بازیکن در کمپ تیم های ملی والیبال بانوان ایران در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

شبنم علیخانی، ندا چملانیان، شکوفه صفری، مائده برهانی اصفهانی، فرزانه زارعی، فرزانه مرادیان، فرنوش شیخی، زینب گیوه، مهسا صابری، مهدیه خواجه کلایی، سودابه باقرپور، نگار کیانی، مهسا کدخدا و نگین شیرتری 14 بازیکن دعوت شده به این اردو هستند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، زهرا واحدی و نیلوفر ابراهیمی (مربیان جوان برای کسب تجربه)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور)، مریم فراتی (آنالیزور) و سپیده سادات هاشمی به عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال ایران را در این اردو همراهی می کنند.

پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه زنان به میزبانی ویتنام و با حضور هشت تیم برتر آسیا از 24 شهریورماه آغاز می شود و با معرفی تیم های برتر در 30 شهریورماه به پایان خواهد رسید.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های ویتنام (میزبان)، تایلند و چین تایپه همگروه است. در دیگر گروه مقدماتی نیز تیم های چین، کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان با هم رقابت می کنند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین