اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۷۱۸
استقلال خوزستان یکی از پر دردسرترین افتتاحیه های لیگ برتر است.
۰۱:۵۳ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| تراکتورسازی - استقلال خوزستان یکی از پر دردسرترین افتتاحیه های لیگ برتر است. به دلیل بازسازی ورزشگاه یادگار امام تبریز تا دو روز پیش تراکتور نمی دانست کجا باید بازی کند و حسابی بلاتکلیف بود. دیدار تراکتور و استقلال قرار است در ورزشگاه اختصاصی سرخپوشان تبریزی برگزار شود.
نگاه فنی
طبق برنامه سازمان لیگ قرار است بازی افتتاحیه لیگ شانزدهم را قهرمان فصل گذشته برگزار کند، یعنی استقلال خوزستان. این بازی هم که مقابل تراکتورسازی تبریز است، در همان ابتدا با مشکلات خاصی مواجه شده. این مشکل هم چیزی نبود جز مشخص نبودن ورزشگاه میزبانی تراکتوری‌ها. در واقع بعد از اینکه گسترش فولاد با میزبانی تراکتور در ورزشگاه اختصاصی‌اش مخالفت کرد، تراکتوری‌ها ترجیح دادند به کرج بروند و در آنجا از آبی‌های اهوازی میزبانی کنند اما با این مساله موافقت نشد تا ورزشگاه اختصاصی تراکتور برای این بازی مهم در نظر گرفته شود. با این شرایط که پورموسوی معتقد است تمرکز تیمش به هم خورده باید دید چه تیمی برنده افتتاحیه لیگ خواهد بود.

چهره ویژه
سروش رفیعی
سروش رفیعی که یکی از کاندیداهای بهترین هافبک لیگ پانزدهم هم بود، معمولا در همه بازی‌های تراکتور خیلی خوب ظاهر می‌شود و یکی از بهترین‌های تیمش است. سروش در بازی با استقلال خوزستان هم به دنبال این است که گل بسازد و به پیروزی تیمش کمک کند تا استارت قهرمانی از بازی اول بخورد.

چهره ویژه
رحیم زهیوی
رحیم زهیوی که در بازی سوپرجام مقابل ذوب‌آهن باز هم توانست به این تیم گل بزند، از الان به دنبال گل زدن و کسب آقای گلی لیگ است. زهیوی در کنار حسن بیت‌سعید می‌تواند خط حمله خطرناکی برای استقلال خوزستان بسازد. او تلاش می‌کند در بازی مقابل تراکتورسازی هم گل بزند تا تیمش باخت به ذوب را جبران کند.

ترکیب احتمالی میزبان
دروازه‌بان: محمدرضا اخباری، مدافعان میانی: محسن بنگر، هادی محمدی، مدافعان کناری: محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، هافبک‌ها: سینا عشوری، مهدی کیانی، سروش رفیعی، محمد نوری، جاسم کرار، مهاجم:
لوسیانو ادینیو

ترکیب احتمالی میهمان
دروازه‌بان: رافائل روبایو، مدافعان میانی: محمد طیبی، عزت‌ا... پورقاز، مدافعان کناری: دانیال ماهینی، عقیل کعبی، هافبک‌ها: میثم دورقی، فرشاد سالاروند، مهدی مومنی، حسین بهرامی، هافبک نفوذی: رحیم زهیوی، مهاجم: حسن بیت‌سعید
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین