اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۶۲۳
داریوش شجاعیان، هافبك چپ‌پا و ملی‌پوش تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز، یكی از امیدهای فراز كمالوند در فصل جدید خواهد بود. او با اینكه با پیشنهاد جدی باشگاه استقلال همراه بود، باتوجه به اینكه با گسترش قرارداد داشت درنهایت در تبریز ماند. شجاعیان درمورد شرایط فعلی گسترش‌فولاد و مسائل مختلف دیگر پاسخ داد. او امیدوار است كه نسبت به فصل گذشته عملكرد بهتری داشته باشد...
۱۰:۴۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| داریوش شجاعیان، هافبك چپ‌پا و ملی‌پوش تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز، یكی از امیدهای فراز كمالوند در فصل جدید خواهد بود. او با اینكه با پیشنهاد جدی باشگاه استقلال همراه بود، باتوجه به اینكه با گسترش قرارداد داشت درنهایت در تبریز ماند. شجاعیان درمورد شرایط فعلی گسترش‌فولاد و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ داد. او امیدوار است كه نسبت به فصل گذشته عملكرد بهتری داشته باشد.
  • پیش‌بینی تو از گسترش‌فولاد فصل 96-95 چیست؟
ما خیلی خوب یار گرفتیم و مطمئنا جذب این بازیكنان می‌تواند به پیشرفت گسترش‌فولاد كمك كند. دیدگاه ما دیگر مثل پارسال نیست و باید رتبه‌ای بالاتر از ششم را به‌دست بیاوریم. به هر حال باید جواب زحمات كادرفنی و مالك باشگاه را بدهیم. تیم ما لیاقت این را دارد كه سهمیه آسیا بگیرد و این موضوع دور از دسترس نیست.
  • درمورد قرعه گسترش‌فولاد در چهار هفته ابتدایی چه نظری داری؟
این قرعه خدا را شكر برای ما خوب بود، چون در سه بازی ابتدایی در تبریز به میدان می‌رویم. ما می‌توانیم از این بازی‌ها نهایت استفاده را ببریم و همان‌طور كه می‌دانید در فصل گذشته در زمین خودمان به هیچ تیمی باج ندادیم. اگر گام‌های ابتدایی را محكم برداریم، جزو تیم‌های موفق لیگ خواهیم شد.
  • فكر می‌كنی تیم شما شانس قهرمانی داشته باشد؟
شما می‌بینید كه تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، استقلال خوزستان، تراكتورسازی، ذوب‌آهن و همچنین تیم خودمان چقدر قوی هستند. لیگ امسال سخت‌تر و جذاب‌تر از سال قبل خواهد بود و واقعا نمی‌توان پیش‌بینی كرد كه كدام تیم قهرمان می‌شود. پارسال هیچ‌كس پیش‌بینی نمی‌كرد استقلال خوزستان قهرمان شود، ولی آنها درنهایت قهرمان شدند.
  • بعد از پایان لیگ استقلال به‌صورت جدی خواهان جذب تو بود. آیا خودت دوست داشتی به این تیم بروی؟
من یك‌سال دیگر با گسترش فولاد قرارداد داشتم و كاری از دست من برنمی‌آمد. همه چیز را به باشگاه سپرده بودم، ولی درنهایت استقلال و گسترش فولاد به توافق نرسیدند. من خوشحالم كه اینجا هستم.
  • فكر می‌كنی فصل بعد به استقلال بروی یا لژیونر شوی؟
واقعا دوست دارم پیشرفت كنم و رفتن به فوتبال اروپا آرزوی هر بازیكنی است. مهم این است كه فصل خوبی داشته باشم و بهتر از فصل قبل بازی كنم. حالا باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.
  • خودت دوست داری در كدام لیگ اروپایی بازی كنی؟
شاید لیگ اسپانیا به‌دلیل ال‌كلاسیكو و بازی‌هایی كه بارسلونا و رئال مادرید انجام می‌دهند جذاب باشد، ولی خودم بوندس‌لیگا را دوست دارم و امیدوارم یك روز در لیگ آلمان فوتبال بازی كنم. من فوتبال آلمان را از لحاظ تاكتیكی خیلی دوست دارم.
  • در دوران نوجوانی كه فوتبال تو شكل جدی به خودش گرفت، آرزو داشتی كه در كدام تیم مطرح دنیا بازی كنی؟
رؤیای من بازی در بایرن‌مونیخ آلمان است. وقتی علی كریمی به این تیم رفت به خودم گفتم آیا می‌شود یك روز در بایرن فوتبال بازی كنم. رسیدن به این هدف خیلی سخت است، ولی من دست از تلاش برنمی‌دارم. من باید در تیم ملی هم شرایط خوبی داشته باشم و یكی از هدف‌هایم این است كه در فصل جدید در اردوها حضور داشته باشم و در مقدماتی جام جهانی به میدان بروم.
  • فكر می‌كنی ایران به جام جهانی برود؟
من معتقدم امسال راحت‌تر از دوره‌های پیش به جام جهانی خواهیم رفت، چون یك مربی بزرگ و كاربلد داریم. فقط امیدوارم كه چوب لای چرخ كی‌روش نگذارند و به او كمك كنند.
  • ظاهرا قرار است امسال شماره10 را بر تن كنی؟
فصل گذشته شماره23 را بر تن می‌كردم و امسال شماره10 می‌پوشم. البته شماره11 را هم دوست دارم ولی با كسب اجازه از محمد ابراهیمی شماره10 را بر تن خواهم كرد.

مصاحبه ازامیرحسین اعظمی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری