اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۱۰۰
لیست بعدی تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اعلام می‌شود.
۱۱:۱۳ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم ملی فوتبال ایران قرار است قبل از برگزاری دیدار مقابل قطر از هفته اول مقدماتی جام جهانی اردویی تدارکاتی را در شهر فلورانس ایتالیا برگزار کند که طی برگزاری این اردو، ملی‌پوشان ایران 2 دیدار تدارکاتی با تیم‌های سری B لیگ ایتالیا نیز انجام خواهند داد.

بر همین اساس طبق برنامه مدون شده از سوی کادرفنی تیم ملی قرار است تیم ملی برای برگزاری این اردوی 11 روزه 23 مرداد ماه راهی فلورانس ایتالیا شود و تا 3 شهریور به تمرینات خود در ایتالیا ادامه دهد.

در همین رابطه قرار است لیست بعدی اردونشینان تیم ملی ایران پس از پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر یعنی در تاریخ 21 یا 22 مرداد از سوی کی‌روش اعلام شده و بازیکنان با حضور در هتل آزادی و برگزاری یک جلسه تمرینی سبک، برای سفر به اردوی اروپایی آماده خواهند شد.

در لیست بعدی کی‌روش اگرچه شاهد حضور بازیکنان لژیونر نیز خواهیم بود اما این تعداد از بازیکنان به خاطر عدم تطابق زمانی اردوی ایتالیا با روزهای فیفادی، در این اردو حضور نخواهند داشت و فقط بازیکنان داخلی به کمپ تیم‌های ملی ایتالیا در فلورانس اعزم می‌شوند و لژیونرها در اردوی دوم و نهایی آماده سازی تیم ملی برای دیدار با قطر که در تهران برگزار می‌شود به جمع سایر بازیکنان اضافه خواهند شد.

از سوی دیگر در لیست بعدی تیم ملی از حالا نباید در انتظار نام نفراتی بود که در 4 هفته ابتدایی لیگ شانزدهم بازی های درخشانی را از خود ارائه می‌دهند و از این لحاظ شاید خبری از سورپرایز نباشد.

در این بین بازیکنانی که برای اردوی لغو شده اتریش که قرار بود تیرماه برگزار شود اقدامات لازم را به عمل آورده‌اند در لیست بعدی نیز حاضر خواهند بود چراکه این تعداد دیگر برای دریافت ویزای ایتالیا به صورت مستقل اقدام لازم را انجام ندادند.

تیم ملی 3 شهریور به ایران بازمی‌گردد و طبق برنامه احتمالاً این تیم یک دیدار تدارکاتی دیگر را در تهران و قبل از دیدار با قطر برگزار خواهد کرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری