اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۷۹۳
برانکو ایوانکوویچ که گفته بود برای طارمی جایی در تیمش ندارد یک روز بعد او را به خاطر هواداران بخشید تا پروسه بازگشت آقای گل به جمع سرخ‌ها نهایی شود.
۰۲:۱۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| برانکو ایوانکوویچ که گفته بود برای طارمی جایی در تیمش ندارد یک روز بعد او را به خاطر هواداران بخشید تا پروسه بازگشت آقای گل به جمع سرخ‌ها نهایی شود. مهدی طارمی که همراه تیم ترکیه‌ای‌اش به اردوی اتریش نرفته بود شنبه شب به تهران برگشت و دیروز ظهر به باشگاه پرسپولیس رفت. اتفاقا20 هوادار که جلوی باشگاه پرسپولیس تجمع کرده بودند بعد از حضور مهدی طارمی او را در آغوش گرفتند. یک هوادار دسته گلی به طارمی تقدیم و از او بابت برگشت به پرسپولیس تشکر کرد. طارمی هم دقایقی با این هواداران صحبت کرد و سپس وارد ساختمان باشگاه شد.

وکیل طارمی بعد از تشریح اینکه طاهری خبر داشته که طارمی از رفتن به ترکیه پشیمان است در توضیح اینکه چطور این بازیکن به پرسپولیس برگشته گفته است: «تمام مدارکی که داشتیم را چند روز بررسی کردیم. دو سه جلسه مفصل در دفتر یک دوست مشترک من و ترکاشوند برگزار کردیم. از چندین و چندجا حتی از داوران دیوان بین‌المللی ورزش مشورت گرفتیم. با وکلای خارجی مشورت شد و به یکسری جمع بندی‌هایی رسیدیم. دو جلسه هم شبانه با دکتر طاهری داشتیم. همه جمع بندی‌ها به اینجا ختم شد که اگر خود طارمی بخواهد می‌شود اقداماتی انجام داد. رایزنی و اخذ نظر کادر فنی هم با دکتر طاهری بود.»
به هر حال با اعلام پشیمانی طارمی، مدیربرنامه او از پرتغال به ترکیه می‌رود تا کارهای بازگشتش را نهایی کند. وکیل این بازیکن و ترکاشوند هم صبح شنبه قصد داشتند به ترکیه بروند که کودتا می‌شود و خود طارمی به تهران می‌آید.
طارمی برگشت و با پشت سر گذاشتن تمام اتفاقات قبلی در تمرین تیمش شرکت کرد اما سوال بزرگ این است که آیا او می‌تواند به راحتی و بدون پرداخت حق فسخ یا جریمه یا محرومیت برای پرسپولیس بازی کند؟ وکیل طارمی با انتشار پیغام‌های رد و بدل شده بین خودش و مهدی اعلام کرد طارمی قبل از آمدن گفته بوده:«بالاتر از سیاهی رنگی نیست. آخرش 6 ماه یا یک سال محروم می‌شوم. می‌آیم.»
هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فوتبال با اشاره به اینکه بدون اطلاع از محتوای قرارداد طارمی نمی‌توان حرفی زد، می‌گوید: «باید مشخص شود که مهدی طارمی در قرارداد اولیه خود با باشگاه ریزه اسپور روی چه مواردی برای فسخ قراردادش تاکید کرده است. اصلا شاید طارمی بندی را داشته که در صورت شلوغی‌های ترکیه می‌توانسته از ریزه اسپور جدا شود. بهتر است تا زمانی که به صورت مستند از قرارداد مهاجم ایرانی باخبر نشدیم صحبتی در این باره انجام ندهیم.»
در حالی که نام طارمی در لیست سایت باشگاه ریزه اسپور دیده می‌شود و پیش‌تر شنیده شده بود مبلغ حق فسخ قرارداد این بازیکن 3 میلیون یورو است سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید اصلا قراردادی وجود ندارد.
طاهری با اشاره به اینکه با طارمی توافق کرده بودند اما نمی‌خواستند تا لحظه آخر رسانه‌ای‌اش کنند می‌گوید: «قرارداد ریزه اسپور با طارمی هنوز ثبت قانونی نشده و ITC هم صادر نشده پس یعنی قراردادش ثبت نشده است. ما هم پیگیر این مساله بودیم. ما هیچ گونه پرداختی بابت فسخ قرارداد نداریم. هر مساله‌ای باشد خود طارمی با باشگاه ترکیه‌ای حل و فصل می‌کند.»
حال سوال این است تصویری که طارمی در حال امضای قرارداد با مدیر باشگاه ریزه اسپور است چه بوده یا اینکه خود طارمی چگونه می‌خواهد با مدیران باشگاه ترکیه‌ای کنار بیاید؟
در هر حال اطمینان خاطر باشگاه پرسپولیس از جذب طارمی نشان
می دهد با توجه به عدم ثبت قرارداد این بازیکن در ترکیه شاید ریزه اسپور راضی شود با اخذ 20 درصد از مبلغ قرارداد 700هزار یورویی طارمی راضی شده و از شکایت خود نسبت به این بازیکن صرف نظر کنند.شاید هم با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس از رضاییان و صادرنشدن آی تی سی این بازیکن از سوی فدراسیون فوتبال ایران ممکن است پشت پرده توافقی پنهان بین دو باشگاه پرسپولیس و ریزه اسپور صورت گرفته باشد که پرسپولیس از شکایت خود نسبت به رضاییان گذشت کرده و در مقابل باشگاه ریزه اسپور نیز از شکایت نسبت به طارمی بگذرد.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری