اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۴۹۶
نکنونام به آرزویش نرسید.
۲۳:۰۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| جواد نکونام یکی از فوتبالیست های خوب کشورمان بود او سالها در لالیگا بازی کرده است و حتی توانست یکبار دروازه کاسیاس و رنال مادرید را در یک بازی رسمی باز کند.

نکونام کاپیتان سابق تیم ملی و رکوردار بازی های ملی است. او بعد از اینکه رکورد علی دایی را در بازی های ملی توانست بزند از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد. کاپیتان سابق تیم ملی بعد از یک دوره حضور در استقلال به کشورهای حاشیه خلیج فارس رفت و بعد از برگشت هر چه تلاش کرد نتوانست به استقلال برگردد و مجبور شد راهی سایپا شود. نکونام بعد از یک نیم فصل حضور در سایپا راهی تیم العربی قطر شد و فوتبالش را در آنجا ادامه داد.

جواد یکی از آرزوهایش این بود با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند. او بعد از پایان حضور در العربی تلاش زیادی کرد تا این فصل به استقلال بپویندد و با پایان فصل با لباس این تیم خداحافظی کند اما به آرزویش نرسید. نکونام در فصل نقل و انتقالات حتی برای علی منصور پیغام فرستاد اما هیچ پالس مثبتی دریافت نکرد در نهایت مجبور شد از فوتبال خداحافظی کند. با این حال جواد پیشنهاداتی از ساپیا برای این فصل داشت اما تصمیم نهایی اش بهترین تصمیم بود. او قرار است به زودی به کادر مربیان تیم ملی اضافه شود و فوتبال را بعنوان دستیار کی روش دنبال کند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری