اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۲۵۲
پرسپولیس و استقلال در بازار نقل‌وانتقالات رقابت فشرده‌ای داشتند و سر و صدای زیادی راه انداختند..
۱۱:۴۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس و استقلال در بازار نقل‌وانتقالات رقابت فشرده‌ای داشتند و سر و صدای زیادی راه انداختند. در برخی موارد مثل وحید امیری، این سرخپوشان بودند كه گوی سبقت را از حریف ربودند و در مواردی مثل كاوه رضایی هم استقلالی‌ها برنده شدند. با این وجود به نظر می‌رسد رقابت داغ دو قطب اول فوتبال ایران، یك فاز زمستانی هم دارد كه اگر همه‌چیز درست از آب دربیاید، می‌تواند یخ دی ماه را بشكند.
در حال حاضر پرسپولیسی‌ها به شدت در تلاش هستند تا با شجاع‌خلیل‌زاده به توافق برسند. او یك نیم‌فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد. اگر باشگاه اصفهانی در مدت زمان باقی مانده حاضر به صدور رضایتنامه شجاع شود، او از ابتدای لیگ شانزدهم سرخپوش خواهد شد، اما اگر این اتفاق رخ ندهد انتقال خلیل‌زاده به زمستان موكول می‌شود. از سوی دیگر سروش رفیعی هم دیگر گزینه مد نظر پرسپولیسی‌هاست. او نیم‌فصل دیگر باید در تراكتورسازی باقی بماند تا خدمت سربازی‌اش تمام شود. فولادی‌ها مدعی هستند رفیعی بعد از خدمت، نیم‌فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، اما سازمان لیگ چنین مساله‌ای را تایید نمی‌كند. شجاع خلیل‌زاده كه دوست صمیمی سروش است طی روزهای اخیر به دفعات اعلام كرده به زودی این دو بازیكن در یك باشگاه با هم همبازی می‌شوند و البته حدس خیلی‌ها این است كه پرسپولیس مقصد بعدی آنها خواهد بود. جالب اینجاست كه یكی از همبازیان قدیمی سروش كه به تازگی سرخپوش شده می‌گوید رفیعی از آن پرسپولیسی‌های دو آتشه است كه از حضور در این تیم استقبال می‌كند!
در سمت مقابل استقلالی‌ها هم برای نیم‌فصل برنامه‌هایی دارند. علیرضا منصوریان كه سخت در پی استخدام احسان حاج‌صفی است، گفته یك سهمیه برای جذب او در نیم‌فصل كنار می‌گذارد. به علاوه بهترین خبر در آن بازه زمانی برای استقلالی‌ها می‌تواند بازگشت روزبه چشمی به تركیب تیم باشد. هافبك دفاعی موفق آبی‌ها، اواسط فصل گذشته رباط پاره كرد و با توجه به كامل نشدن بهبودی‌اش، از فهرست بازیكنان استقلال برای نیم‌فصل اول خارج شد. مسلما اگر این چهار بازیكن در نقل‌وانتقالات زمستانی به تركیب سرخابی‌ها اضافه شوند، رقابت بین دو تیم به مراتب مهیج‌تر خواهد شد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری