اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۹۸۰
پروفسور کروات اعلام کرده که هر مهاجمی قرار است به پرسپولیس بیاید، باید ابتدا به لحاظ فنی مورد تایید او قرار بگیرد.
۱۰:۳۲ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| اگر اختیار با برانکو ایوانکوویچ بود، هیچ بازیکن خارجی را در پرسپولیس نمی‌دیدیم. او اما امروز چاره‌ای ندارد جز اینکه مهم‌ترین پست تیمش را بسپارد به یک خارجی و پافشاری می‌کند که این بازیکن از بلوک شرق اروپا باشد.

اشاره مستقیم او به ایوان کرشتانوویچ است. همان مهاجمی که یک سال پیش هم برای مذاکره به تهران آمد و چون پرسپولیسی‌ها پیشنهاد مالی‌اش را نپذیرفتند، بدون امضای قرارداد رفت.

حالا هم که مهدی طارمی پرسپولیس را بدون مهاجم گذاشته و رفته، سرمربی کروات مصرانه خواهان حضور کرشتانوویچ در تیمش شده است. مهاجم 33 ساله و بلند قامت اهل بوسنی که در کارنامه فوتبالی‌اش تنها یک بازی ملی دیده می‌شود. او بهترین دوران فوتبال خود را در سال‌های 2011 تا 2013 در دینامو زاگرب سپری کرد و در 44 بازی که در دو فصل برای این تیم انجام داد، موفق شد 17 گل به‌ ثمر برساند.

مهاجم مورد علاقه برانکو بعد از جدایی از دینامو زاگرب راهی ریجکا شد و بعد از حضوری ناموفق در این تیم به تیم زادار در لیگ دسته سوم کرواسی رفت. او در یک نیم ‌فصل 12 بازی انجام داد و شش گل هم زد.

در سال 2015 کرشتانوویچ دوباره راهی لیگ برتر کرواسی شد و این بار به تیم برجیگ این کشور پیوست. این تیم را در واقع باید آخرین تیم او بدانیم که البته با وجود 19 بازی‌اش برای این تیم هنوز نتوانسته گلی به ثمر برساند. با این حال، پروفسور کروات همچنان اصرار دارد این بازیکن را در تیمش داشته باشد و او را در پست مهاجم نوک به جای آقای گل به بازی بگیرد.

درست برعکس مدیران باشگاه که هیچ علاقه‌ای به جذب این مهاجم بوسنیایی ندارند و توجیه‌شان این است که او نه شرایط سنی خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و نه کارنامه موفقی که بتوان به آن امیدوار بود. به همین خاطر هم هست که با وجود اصرارهای برانکو، هنوز راضی به ارائه پیشنهاد به او نشده‌اند.

باشگاه‌نشین‌های پرسپولیس از طریق واسطه‌هایشان مهاجمان دیگری را نشان کرده‌ و امیدوارند که آقای سرمربی به جذب یکی از آنها به جای کرشتانوویچ رضایت بدهد.

یکی از مهاجمانی که باشگاه به برانکو معرفی کرده، رالف سئونتینس است؛ مهاجم 192 سانتیمتری تیم ونلو هلند که فصل پیش در لیگ دسته اول این کشور 27 گل به ‌ثمر رساند و 14 پاس گل داد. او در همان لیگی بازی می‌کند که علیرضا جهانبخش در سال 15-2014 در آن با پیراهن نایمخن موفق شد 12 گل بزند و 18 پاس گل بدهد.

جهانبخش با این عملکرد بهترین بازیکن آن فصل لیگ دسته اول هلند شد. جالب اینکه در همان فصل هم سئونتینس با پیراهن تیم تستا 17 گل به ‌ثمر رسانده بود اما چون نایمخن موفق شد راهی لیگ برتر هلند شود، جهانبخش عنوان بهترین بازیکن را تصاحب کرد.

جالب اینکه کسی در ویکی‌پدیا دست برده و با معرفی پرسپولیس به‌عنوان تیم جدید رالف، پیراهن شماره 9 را هم که در اختیار وحید امیری قرار گرفته، به نام این مهاجم هلندی نوشته‌اند.

کارنامه سئونتینس می‌تواند ضامن خوبی برایش باشد اما مشکل اینجاست که او دو فصل دیگر با باشگاه ونلو قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس اگر خواهان جذب این بازیکن است، باید مبلغی را هم برای دریافت رضایتنامه‌اش هزینه کند.

پرسپولیس البته یک گزینه دیگر هم دارد؛ میشل پائولوچی. این مهاجم 30 ساله ایتالیایی فصل پیش پیراهن تیم پترولول رومانی را به تن داشت و سابقه بازی در تیم‌های یوونتوس، آسکولی، پالرمو، آتالانتا، سیه‌نا، اودینزه، کاتانیا، ویچنزا و لاتینا در ایتالیا را هم در کارنامه دارد.

مهم‌تر اینکه پائولوچی در رده‌های مختلف تیم‌های ملی ایتالیا هم بازی کرده است. او را هم مثل رالف سئونتینس، دور و بری‌های مدیران باشگاه معرفی کرده‌اند و برانکو هنوز هیچ اظهارنظری درباره‌اش نداشته است.

پروفسور کروات اعلام کرده که هر مهاجمی قرار است به پرسپولیس بیاید، باید ابتدا به لحاظ فنی مورد تایید او قرار بگیرد و باشگاه هم منتظر تصمیم برانکو است تا مهاجمان منتخبش را به اردوی اوکراین بفرستد.

اگر از بین میشل پائولوچی و رالف سئونتینس یکی مورد تایید قرار بگیرد که هیچ وگرنه ایوان کرشتانوویچ به تهران می‌آید و با پرسپولیس قرارداد می‌بندد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین