اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۶۴۲
در ادامه تغییر و تحولات در ترکیب بازیکنان این بار یک جوان زیر 23 سال که فصل قبل هم سروصدای زیادی به راه انداخته بود از لیست کنار گذاشته شد.
۱۲:۵۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-علیرضا منصوریان در روزهایی که آخرین تحرکات برای تکمیل لیست نفراتش را در دستور کار قرار داده این بار با توجه به ترافیک شدیدی که در لیست زیر 23 ساله های استقلال رقم خورده بود قید میلاد شعبانلو بازیکن بوشهری اش را زد تا این تصمیم او با واکنش تند بازیکن جوان آبی ها روبرو شود.


شعبانلو در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل فاصله چندانی با پیوستن به صبای قم و حضور در جمع شاگردان علی دایی نداشت اما بعد از تمام حاشیه هایی که پیرو رضایتنامه این جوان بوشهری و آینده دار رقم خورد پرویز مظلومی او را حفظ و در هفته های پایانی نیز برای دقایقی از او در ترکیب سود برد تا مشخص شود شعبانلو می تواند جزو سرمایه های باشگاه باشد.


با این حال تنها چند روز بعد از آغاز دور جدید تمرینات منصوریان در تصمیمی غیر منتظره شعبانلو را از لیست کنار گذاشت تا این بازیکن در واکنش به تصمیم سرمربی تنها یک جمله در صفحه اینستاگرام خود قرار دهد:«حرف دارم به قدر یک آدم لال». بازیکنی تا صبح دیروز در کنار سایر بازیکنان استقلال روی صندلی لم داده و از آینده خود در باشگاه مطمئن بود به یکباره با شوک بزرگی روبرو شد تا ثابت شود صندلی استقلال به هیچ وجه مطمئن نیست!

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری