اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۸۷۷
پس از شروع پر قدرت تیم‌های گسترش فولاد و ماشین‌سازی در فصل نقل و انتقالات لیگ شانزدهم مردم تبریز انتظار دارند تراکتورسازی هم هرچه زودتر برای جذب بازیکن جدید اقدام کند.
۰۸:۵۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-باشگاه ماشین‌سازی تبریز پس از صعود به لیگ برتر سریع خود را در بازار نقل و انتقالات انداخت و برای جذب بازیکنان مورد نظر رسول خطیبی دست به کار شد. آنها در گام اول اقدام به خرید یک دروازه‌بان کردند و تیاگو سانتوس برزیلی را به تیم‌شان آوردند. پس از آن، حبیب گردانی که در تراکتورسازی سابقه کار با خطیبی داشت را از تیم سپاهان به خدمت گرفتند و بعد با جذب پیام صادقیان از صبای قم سر و صدای زیادی در نقل و انتقالات به وجود آوردند تا نشان دهند حرف‌های زیادی در فصل آینده برای گفتن دارند. رامین قربانی هافبک تبریزی نفت مسجدسلیمان، علیرضا ارجمندیان و مهیار نوری مدافع فصل گذشته داماش گیلان دیگر بازیکنانی هستند که طی روزهای اخیر به ماشین‌سازی تبریز پیوستند و نفراتی همچون امین قاسمی‌نژاد بهترین گلزن ماشین‌سازی در لیگ دسته اول هم قراردادشان را تمدید کردند تا این تیم تبریزی از فرصت کوتاه شروع نقل و انتقالات بهترین استفاده ممکن را کرده باشد.
اما در این زمان گسترش فولاد دیگر تیم تبریزی هم بیکار نبود و حتی می‌توان آنها را برنده نقل و انتقالات ایران تا این لحظه دانست؛ فراز کمالوند با گذشت 9 روز از پایان فصل 95- 94 نخستین خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد و فرناندو خسوس یکی از عناصر اصلی قهرمانی استقلال خوزستان را به خدمت گرفت تا برخلاف فصل گذشته خیالش از درون دروازه راحت باشد. مسعود ابراهیم‌زاده دومین خرید فراز کمالوند بود که او را از سایپا به خدمت گرفت تا این مهاجم تبریزی پس از دوران تراکتورسازی دوباره زیر نظر مربی سابقش کار کند. پس از او، مهران فرضیات بازیکن اسبق پرسپولیس به عنوان سومین خرید گسترش فولاد معرفی شد و بعد هم علیرضا نقی‌زاده و یوسف سیدی که به طور قرضی در سیاه‌جامگان و ماشین‌سازی بازی می‌کردند به این تیم بازگشتند. سعید آقایی مدافع چپ تند و تیز و باهوش تراکتورسازی هم که خدمت سربازی‌اش به پایان رسیده گفته می‌شود باید به گسترش فولاد برگردد که در این صورت کمالوند تیمی پر قدرت‌تر از دو سال اخیر خواهد داشت. تمدید قرارداد مگنو باتیستا و مرتضی اسدی هم از دیگر اقدامات مهم گسترش فولاد در نقل و انتقالات پیش فصل است و گفته می‌شود محمدرضا خلعتبری هم طی روزهای آینده قراردادش را با این تیم تبریزی نهایی می‌کند و با وجود این می‌توان در انتظار گسترش فولادی متفاوت‌تر از همیشه در لیگ برتر بود. در کنار این نفرات می‌توان محمد نوری را اضافه کرد که گفته می‌شود دیروز با زنوزی مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز به توافق رسیده و قرار است این فصل آبی‌پوش باشد.
با خریدهای پر سر و صدایی که ماشین‌سازی و گسترش فولاد انجام دادند حالا مردم تبریز انتظار دارند نخستین تیم شهرشان یعنی تراکتورسازی هم بعد از تعیین تکلیف کادر فنی، وارد نقل و انتقالات شود چراکه آنها دوست ندارند تراکتوری بی‌ستاره و بی‌کیفیت در مقابل دو رقیب همشهری‌شان داشته باشند.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری