اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۸۷۴
در حالی که دیروز ماجرای معرفی رسمی منصوریان به‌عنوان سرمربی استقلال بسیار کشدار شد و حتی پس از اعلام غیر رسمی برخی رسانه‌ها کار به تکذیب باشگاه استقلال هم کشید، منصوریان لیست بازیکنان مورد نظر خود را آماده و تحویل باشگاه داده است.
۰۸:۴۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-در لیست منصوریان 10 بازیکن حضور دارند که باشگاه در راستای جذب آنها اقدام خواهد کرد. لیستی که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را در خود دارد.
منصوریان در این لیست اسامی برخی بازیکنان جوان که در نفت تهران با او بودند را نوشته است. بازیکنانی همچون وحید امیری، حقوست، دانشگر وحتی ذکی‌پور. سرمربی آینده استقلال یک دروازه‌بان را هم مد نظر دارد. گفته می‌شود او به دنبال جذب حسین حسینی دروازه‌بان ملوان است. از سویی منصوریان نیم نگاهی هم به جذب بازیکنان با تجربه دارد. او به دنبال بازگرداندن آندرانیک تیموریان به باشگاه استقلال است. بازیکنی که فصل پانزدهم را با مصدومیت پشت سرگذاشت اما اکنون در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و می‌تواند مهره‌ای قابل اتکا برای او درخط میانی باشد.
از سویی شنیده می‌شود که منصوریان بی‌میل نیست امیرحسین صادقی را هم به استقلال بازگرداند. البته خبر بازگرداندن این بازیکن به استقلال هنوز تایید نشده است و این اسامی هم براساس شنیده‌ها است و به طور قطع همه مربیان سعی می‌کنند لیست بازیکنان مورد نظر خود را ازدید رسانه‌ها مخفی کنند تا در نقل و انتقالات به توفیق لازم دست یابند.
افراد دیگری هم قطعا در لیست منصوریان خواهند بود اما جذب ستاره‌ها برای استقلال در این فصل کار دشواری است چون ناکامی تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی این تیم را با بنیه مالی بهتری به مصاف قدرت‌های پایتخت فرستاده است. پرسپولیس هم که نقش بسیارموثری در مقصد بازیکنان بزرگ خواهد داشت.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی بیابانپور
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
من ازفوتبال زده شده بودم ولی بخاطر داش علی منصور نظرم عوض شد باید حمایتش کنیم بخاطر معرفت ومرامش در تمام زندگی از هر نظر بگم به گزاف نیست من یک استقلالی واقعی هستم عاشق اسقلالیهای واقعی هستم ارزوی موفقیت وسرافرازی برایش دراستقلال دارم به امید خدا با قلبم میگویم علی بیابانپور از کرج
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری