اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۸۷۳
مهدی طارمی سازش را برای جدایی از پرسپولیس و فوتبال ایران کوک کرده اما هنوز از مقصد نهایی‌اش خبری نیست.
۰۸:۳۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- سه هفته است که می‌شنویم او از ایتالیا، اسپانیا، روسیه و انگلیس پیشنهادهایی دارد اما فعلا چیزی مشخص نیست.
 طی دو هفته اخیر بیشتر بحث جدی بودن پیشنهادهای اسپانیایی داغ بوده و حالا گفته می‌شود اقدامات تیم خیمناستیک برای جذب مهدی طارمی جدی‌تر از تیم لگانس است که البته برای تعیین وضعیت این بازیکن باید منتظر پایان فصل باشیم!
ظاهرا مهدی طارمی حضور در فوتبال اسپانیا را منوط به صعود یکی از این دو تیم به لالیگا دانسته و اگر آنها به لالیگا صعود نکنند احتمال عقد قرارداد مهدی طارمی با یکی از این دو تیم ضعیف است و شاید آن وقت مهاجم بوشهری فوتبال کشورمان تصمیم به عقد قرارداد یکساله با پرسپولیس بگیرد.
البته از آنجایی که خود طارمی گفته هر جور شده می‌خواهد لژیونر شود و در اروپا بازی کند تلاش‌هایی در حال انجام است که منوهای جدید برای مهدی طارمی باز شود اما مدیر برنامه‌های مهدی می‌گوید تا چیزی روی کاغذ نیاید و دعوتنامه رسمی ارسال نشود نمی‌شود روی حرف و حدیث‌ها قضاوت کرد و تصمیم گرفت.
گفتنی است رقابت‌های لیگ یک اسپانیا هنوز پایان نیافته است. در این لیگ دو تیم مستقیم به لیگ برتر صعود می‌کنند و از بین چهار تیم بعدی یک تیم دیگر به لالیگا راه خواهد یافت. بدون شک صعود خیمناستیک زمینه را برای حضور قطعی مهدی طارمی در این تیم فراهم خواهد کرد. در غیر این صورت باید ببینیم که پیشنهاد تیم لگانس به چه صورت است و آیا مورد موافقت مهدی طارمی قرار می‌گیرد یا نه.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید باشگاه خیمناستیک روابط بسیار حسنه‌ای با باشگاه لگانس دارد و این دو باشگاه همکاری‌های گسترده‌ای بخصوص در زمینه تبادل بازیکن دارند.
 
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری