اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۵۴۰
گزارش تمرین استقلال
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تحت تأثیر عصبانیت پرویز مظلومی از شاگردانش در ورزشگاه آزادی و در زمین شماره ۲ برگزار شد.
۱۸:۵۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار با ذوب‌آهن پیگیری کرد.

قبل از شروع تمرین پرویز مظلومی با چهره‌ای عصبانی در میان شاگردانش حاضر شد و آنها را به باد انتقاد گرفت.

مظلومی خطاب به بازیکنان استقلال گفت: چه می‌شود اگر وقتی گل می‌زنیم عقب نکشیم و دوباره گل بزنیم این چه وضع فوتبال است. آبروی‌مان رفته از تیمی 4 گل خوردیم که یک جلسه تمرین داشت.

وی افزود: این همه در رختکن با شما صحبت می‌کنم و برنامه‌های تمرینی را به شما می‌گویم و با وجود اینکه تأکید می‌کنیم نقطه قوت حریف کجا است باز هم از همان ناحیه گل می‌خوریم.

مظلومی ادامه داد: آبرو و حیثیت‌مان رفته ولی انگار نه انگار که در این لحظه یکی از بازیکنان استقلال لبخندی ملیحی زد و سرمربی آبی‌پوشان با ناراحتی گفت می‌خندید؟ باید خجالت بکشید به خدا زشت است آبروی‌مان رفته باید سرتان را پایین بیندازید و فقط چمن را نگاه کنید.

بعد از این صحبت‌ها که مظلومی با بازیکنان انجام داد او بازیکنان را در اختیار مربی بدنساز استقلال گذاشت.

* هنگامی که گفت‌وگوی مظلومی با بازیکنان به پایان رسید وی میلاد فخرالدینی را به گوشه‌ای فرا خواند و با او صبحت کرد. مظلومی خطاب به مدافع سمت راست استقلال گفت به این خبرها و شایعات که غفوری آمده توجه نکن. تیم آماده فینال جام حذفی است و چه کسی می‌خواهد بازیکن بگیرد. آقایان با این حرف‌ها می‌خواهند تمرکز تو را به هم بزنند که میلاد فخرالدینی بعد از این صحبت‌ها با گفتن کلمه چشم به دیگر بازیکنان پیوست.

* محسن کریمی مهاجم آبی‌پوشان بعد از پشت‌سر گذاشتن دوران آسیب‌دیدگی از امروز در تمرینات شرکت کرد.

* دکتر نوروزی مثل روزهای گذشته با بازیکنان مثل شیحی، پروپیچ و کریمی تمرین کرد.

* امیر مهدی‌زاده قهرمان کارته جهان که 2 روز پیش در تمرین آبی‌پوشان حاضر شده بود امروز هم از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی استقلال را نظاره کرد.

* در بخشی از تمرین امروز بازیکنان زیر نظر مظلومی و صالح کار تاکتیکی انجام می‌دادند که تکل یکی از بازیکنان باعث آسیب‌دیدگی میلاد شعبانلو شد. در این لحظه حنیف عمران‌زاده او را از جایش بلند کرد و مجید صالح خطاب به بازیکنان گفت همین‌گونه تکل می‌روید که مصدوم می‌شوید. در ادامه تمرین مجید صالح و پرویز مظلومی یعقوب کریمی را جریمه کردند و با صدای بلند بر سر وی فریاد زدند که در کنار خط بدود. کریمی که ناراحت شده بود به گوشه‌ای از زمین رفت اما در این لحظه فرزاد مجیدی او را صدا کرد و خطاب به وی گفت با آقای مظلومی صحبت کن. سرمربی تیم استقلال هم کریمی را نزد خود فرا خواند و بعد از دقایقی مجدداً این بازیکن به ترکیب دیگر بازیکنان برگشت. مظلومی با این حرکت هم کریمی را جریمه کرد و هم او را بخشید.

* ادموند اختر در تمرین امروز استقلال حضور داشت.

* حنیف عمران‌زاده که امروز در کمیته اخلاق حاضر شده بود پیراهنی آستین‌کوتاه پوشیده بود اما او طوری لباس پوشید که خالکوبی‌هایش مشخص نشود.

* مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو زیر نظر حسین ترابپور تمرین کردند.

تمرین تیم فوتبال استقلال فردا تعطیل است و آبی‌پوشان روز دوشنبه در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌های آماده‌سازی را پشت‌سر خواهند گذاشت.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین