اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۴۳۳
پیشکسوت استقلال با انتقاد از هیات مدیره این تیم گفت که عده‌ای در این باشگاه به دنبال نتیجه نگرفتن پرویز مظلومی هستند. او تاکید دارد که مخالفان سرمربی این تیم، مظلومی را به "مرگ مربی" گرفتار کرده‌اند.
۱۴:۱۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-بهتاش فریبا در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه هیات مدیره استقلال جلسه‌ای برگزار کرده و در آن تلویحا به این اشاره شده که مظلومی تا بازی با صبا سرمربی آبی‌ها باشد چیست؟ گفت: کار کاملا غیرحرفه‌ای در استقلال اتفاق افتاد. مربی‌ای که در سه روز یک نفر را به جایش بخواهند بگذارند با چه تمرکزی باید تیمش را آماده کند؟ اگر ما خیلی ادعای حرفه‌ای بودن داریم بهتر است مثل بایرن مونیخ و گواردیولا از همان اول اعلام کنیم که تا آخر فصل در کنار هم هستیم نه اینکه این کارها را بکنیم. یک عده در استقلال هستند که دوست ندارند مظلومی نتیجه بگیرد و به دنبال اجرای برنامه‌های خودشان هستند.

او افزود: چقدر مظلومی وسط فصل گفت بازیساز و مدافع وسط می‌خواهم؟ این آقایان هیات مدیره برای او چکار کردند؟ هیات مدیره، یعنی هیات مدیره تراکتورسازی که از دهن شیر بازیکن برای این تیم جور کرد و بازیکنی که در تمرین ملوان شرکت کرده بود را به این تیم آورد. هیات مدیره استقلال نه تنها کمکی به مظلومی نکرد بلکه در شرایط خاص مشکل هم ایجاد کرد و می‌بینیم که در اواخر لیگ به دنبال جایگزین او بودند.

وی ادامه داد:‌ این آقایان چرا باور نمی‌کنند که اگر استقلال قهرمان شود افتخارش برای آنها هم هست. خدا شاهد است که در دوره قبلی که با مظلومی کار کردم، وقتی که در شیراز قهرمان حذفی شدیم، در رختکن او را صدا کردم و گفتم بیا یک عکس هم ما با جام بگیریم. تنها عکس ما از جام قهرمانی هم همان است. من نمی‌دانم چطور وقتی استقلال قهرمان می‌شود این اقایان هیات مدیره پیدا می‌شوند و در زمان نیاز حضور ندارند؟

پیشکسوت استقلال درپاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقات رخ داده، آیا می‌توان انتظار داشت که در روحیه و شرایط بازیکنان استقلال تغییراتی ایجاد شود، گفت: قطعا این اتفاق می‌افتد. بازیکن فوتبال، امروزه شیطنت خودش را دارد. طبیعی است بازیکنی که بداند این مربی شاید فردا نباشد، دل به تمرین ندهد. به این می‌گویند مرگ مربی.

فریبا در پایان اضافه کرد: تیمی که بر اساس جوانان پایه خود را می‌گذارد و امثال چشمی، کریمی، برزای، نورافکن، اسماعیلی، شعبانلو و ... را بازی می‌دهد، کار بزرگی کرده است. اشتباه مظلومی این بود که استقلال را 24 هفته صدرنشین گذاشت و توقع مردم و هیات مدیره را بالا برد.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین