اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۷۳۶۶
احتمال دارد 2 ستاره استقلال ،فصل آینده از روی پیراهن این تیم حذف می شود.
۱۹:۱۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-گفته می شود تیم پرسپولیس در صورت قهرمانی در لیگ امسال که دهمین قهرمانی این تیم در لیگ محسوب می شود ، به تقلید از تیم های معتبر اروپایی که با 10 قهرمانی یک ستاره روی پیراهنشان می زنند ، یک ستاره روی پیراهنش حک می کند .

 

هوشنگ نصیرزاده ، کارشناس حقوقی درباره قانون ستاره ها روی پیراهن تیم های فوتبال بیان کرد: در حال حاضر هیچ قانونی درباره این موضوع در کشورمان وجود ندارد ولی تصمیم گرفته ایم برای لیگ شانزدهم قوانین جدیدی را درباره این موضع وضع کنیم.



وی افزود: با قوانین جدید احتمال دارد ستاره ها از روی پیراهن استقلال پاک شود و این تیم تنها در لیگ قهرمانان آسیا می تواند از ستاره های خود استفاده کند و حق استفاده از ستاره ها را ندارد.



وی در مورد اینکه پرسپولیس می تواند با قهرمانی احتمالی در این فصل که دهمین قهرمانی این تیم محسوب می شود ، ستاره روی پیراهنش حک کند بیان کرد : تا قبل از تصویب این قانون همه تیم ها میتوانند روی پیراهنشان ستاره بزنند.



نصیرزاده در مورد اینکه این قانون در مورد 10 قهرمانی یک ستاره خواهد بود یا قهرمانی های آسیایی تیم ها گفت : هنوز به جمع بندی نرسیدیم اما به احتمال زیاد 10 قهرمانی یک ستاره خواهد بود تا مثل لیگ های معتبر اروپایی باشد و اگر این قانون تصویب شود استقلال دیگر نمی تواند در لیگ برتر ستاره روی پیراهنش بگذارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری