اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۰۲۷
بازیکن جوان پرسپولیس با اینکه نتوانست در سال 94 بازی های زیادی برای تیمش انجام دهد اما آن را سالی فوق العاده می داند.
۱۴:۱۰ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| یکی از بازیکنان جوانی که امسال با پیراهن پرسپولیس خوش درخشیده میلاد کمندانی بود که موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی امید کشورمان هم شد اما با این تیم به موفقیتی نرسید با این حال امیدوار است که در سال جدید اتفاقات بهتری برایش رقم بخورد. گفتگوی عیدانه نامه نیوز با کمندانی را بخوانید:

 

سال 94 برای تو چطور گذشت؟

برای من سال فوق العاده ای بود. با اینکه مربیان قبلی پرسپولیس به من فرصت بازی نمی دادند اما با آمدن برانکو در اکثر بازی ها به عنوان بازیکن تعویضی و در چند بازی هم به عنوان بازیکن فیکس وارد زمین شدم که این اتفاق بسیار خوبی برایم بود. باید از برانکو تشکر کنم که به من اعتماد کرد و این فرصت را به من داد تا دیده شوم.

 

و در نهایت هم به پیراهن تیم امید رسیدی.

دقیقا این موضوع هم از اعتماد برانکو بود. البته محمد خاکپور هم نقش زیادی در موفقیت من در سال 94 داشت اما واقعا حیف شد که این تیم نتوانست به المپیک برود و این حسرت زیادی برای فوتبال ما داشت.

 

می توان این موضوع را حسرت تو در سال 94 دانست؟

دقیقا همین طور است. ما آخرین فرصت را برای رفتن به المپیک از دست دادیم . البته فوت هادی نوروزی بدترین اتفاق برای من در سالی که گذشت بود اما به هر حال این شوک تلخ را توانستیم پشت سر بگذاریم.

 

برای سال 95 چه برنامه هایی داری؟

وانانیوز-من به عنوان بازیکن وظیفه دارم تمرین کنم اما امیدوارم روند تمرینات و بازی هایم سیر صعودی داشته باشد تا به آرزوی خودم برسم و بتوانم به اردوی تیم ملی دعوت شوم. کی روش نشان داده به بازی جوانان اعتقاد دارم و منتظر فرصتی هستم تا خودم را نشان دهم.

 

پرسپولیس می تواند بعد از 8 سال در سال 95 دوباره قهرمان لیگ برتر شود؟

همه تلاش ما همین است که قهرمان شویم. تیم ما پتانسیل خوبی دارد و نشان دادیم که می توانیم قهرمان شویم.

 

بهترین اتفاق فوتبالی تو در سالی که گذشت چه بود؟

گلی کَه به نفت تهران زدم بهترین اتفاق بود اما حیف که آن بازی را نبردیم.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری