اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۰۰۸
مسابقه تیم‌های ملی ایران و هند در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملت‌های 2019 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
۱۳:۱۶ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز- تیم های ملی ایران و هند از هفته نهم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا از ساعت 19 فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار از آن جایی حائز اهمیت است که تیم ملی فوتبال ایران در صورت برتری در این دیدار و به دست آمدن هر نتیجه ای جز پیروزی عمان در دیگر دیدار این گروه مقابل گوام، شاگردان کی روش یک هفته مانده به پایان رقابت های دور دوم انتخابی، ضمن صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره کهن، بلیت صعود مستقیم به جام ملت های آسیا 2019 را نیز کسب خواهد کرد. البته در صورت پیروزی ایران و گوام مقابل حریفانشان و کسب نتایج لازم در 7 گروه دیگر، این احتمال وجود دارد که فرداشب صعود هر دو تیم به مرحله نهایی انتخابی و جام ملتهای آسیا قطعی شود.

تیم ملی برای این دیدار و دیدار بعدی مقابل عمان، دو اردو را پشت سر گذاشت که در اولین اردو بیشتر بازیکنان جوان برای کسب تجربه فضای اردویی تیم ملی به این اردو دعوت شدند اما در اردوی دوم که از دوم فروردین آغاز شد، بیشتر بازیکنان لژیونر و باتجربه تر ها به اردو آمدند تا دست کی روش حسابی برای انتخاب ترکیبی مناسب برای هر دو دیدار آینده مقابل هند و عمان باز باشد.

از سوی دیگر تیم ملی ایران حدود 3 سال است که همراه با سرمربی پرتغالی خود از هیچ تیم آسیایی شکست نخورده و تیم اول آسیا در رده بندی فیفا این فرصت را دارد تا در دو دیدار پیش رو نیز این رکورد خود را بهبود بخشیده و همچنان روند شکست ناپذیری خود را نیز حفظ کند.

البته در آخرین تمرین تیم ملی که روز گذشته برگزار شد رضا قوچان نژاد به خاطر مصدومیت سایر نفرات را همراهی نکرد و این احتمال وجود دارد که این بازیکن به خاطر کشیدگی کشاله دیدار با هند را از دست بدهد.

دیدار رفت دو تیم با برتری 3 بر صفر ایران در بنگلر هند به پایان رسید و شاگردان کی روش این فرصت را دارند این بار در تهران یک شکست پرگل دیگر را به حریف نه چندان مطرح خود تحمیل کرده و عیدی خوبی را در نوروز فوتبالی به هواداران هدیه کنند.

حضور هواداران نیز می تواند بیش از پیش انگیزه ملی پوشان را افزایش داده تا از حالا بتوان به راحتی روی 3 امتیاز دیدار با هند حساب کرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین