اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۹۷۵
بازیکن سابق استقلال در گفتگوی عیدانه از برنامه اش برای مربیگری خبر داد.
۱۳:۱۶ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|  امید روانخواه یکی از بازیکنانی است که در فوتبال اصلا به حقش نرسید. بازیکنی که در دو دربی رفت و برگشت دو گل به پرسپولیس زد و  بعد از 5 بار جراحی زانو در اوج جوانی و در 25 سالگی فوتبال را کنار گذاشت.
 به بهانه سال جدید گفت و گویی متفاوت با روانخواه انجام داده که در زیر می خوانید:


*دقیقا متولد چه سالی هستی؟

66

*خیلی زود از فوتبال کنار رفتی؟
اولین پارگی رباط من در سال ۸۷ و در بازی استقلال برابر ابومسلم اتفاق افتاد. بعد از آن هم ۴ بار دیگر دچار مصدومیت شدم و جمعا ۴ بار پارگی رباط را تجربه کردم و پنج بار هم زیر تیغ رفتم. البته یکی از جراحی‌هایم را در آلمان انجام دادم که اعتقاد دارم عمل بسیار خوبی بود. کاش پای دیگرم را هم در آلمان جراحی می کردم.حیف شد فقط حیف.

*کی ازدواج کردی؟

سال 86. درست زمانی که به استقلال آمدم ازدواج کرد و حالا هم دو بچه دارم.

*عیدی بچه ها هم که برقرار است؟
بله. خدارا شکر می گذرد.

*اما ظاهرا پول زیادی از فوتبال در نیاوردی...
بله. متاسفانه همینطور است. البته همیشه خدا را شاکر هستم. الان هم مدیر فنی تیم های پایه استقلال هستم و این هم به خاطر عشقی است که به فوتبال دارم. اگر نه پولی در این کار نیست. البته در حال حاضر دانشجو هم هستم و درسم را هم می خوانم.

*به مربیگری فکر نمی کنی؟

چرا. امسال کلاس رفته ام و به صورت حرفه ای تر قصد دارم وارد کار شوم.

*خاطره ای از عید نداری به خصوص از بچگی..

من بچه استان فارس هستم. در خانه ما سه برادر و یک خواهر بودیم. البته چون من فرزند اول خانواده بودم سعی می کردم کمتر اذیت کنم ولی به قولی بازار عیدی جمع کردن ما در همان بچگی خیلی رونق داشت. اصلا زمانه و شرایط و حتی شور و شوق با حالا فرق می کرد. پدرم یک مکانیک است و همیشه شب عید هوای ما را داشت. عیدی پدر و مادرم هرگز یادم نمی رود.

*امسال برایت چگونه گذشت؟
سال بدی نبود.درسم را ادامه دادم و در کنار خانواده ام زندگی آرامی دارم. فقط امیدوارم این فرصت به مربیان جوان داده شود که ما بتوانیم این فرصت را داشته باشیم تا تجربیاتمان را در اختیار جوان تر ها بگذاریم.

*صحبت خاصی هست بفرمائید.
سالی که گذشت هادی نوروزی عزیز را از دست دادیم و رفتن هادی نوروزی باعث شد خیلی به این دنیای بی ارزش وابسته نباشیم.امیدوارم امسال سال سلامتی برای همه باشد و دیگر شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین