اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۹۲۸
سال 94 با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش تمام شد اما در صفحات اجتماعی بازیکنان، مربیان و ... حتی هواداران متمول سرخابی، اتفاقات جالبی رخ داد که در تعطیلات نوروزی 95 به آن می‌پردازیم.
۱۱:۴۷ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز- سال 94 با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش تمام شد اما در صفحات اجتماعی بازیکنان، مربیان و ... حتی هواداران متمول سرخابی، اتفاقات جالبی رخ داد که در تعطیلات نوروزی 95 به آن می‌پردازیم.

ماجرای ناکامی هدایتی و رسیدن به پرسپولیس

پس از برگزاری 4 مزایده سرخابی‌ها و رد اهلیت تمام شرکت‌کنندگان، حسین هدایتی یکی از افرادی محسوب می‌شود که حسابی از این اتفاق ناراحت است.

به گزارش بانک ورزش، مالک شرکت استیل آذین ایرانیان پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر نکرد اما، آخرین پست او بیش از 8 هزار کامنت را به خود اختصاص داده بود. در ادامه برخی از پاسخ‌های او را در این شبکه اجتماعی و در واکنش به لغو مزایده 6 خرداد 94 مشاهده می‌کنید.

آقای هدایتی به رد شدن در مزایده اعتراض می‌کنید؟
خير چون سركاريم.

آقای هدایتی مشکل شما چه بوده که پوری‌حسینی (رییس سازمان خصوصی‌سازی) گفته نمی‌تواند اعلام کند؟ مرد و مردانه بیا بگو
شما بپرس به ما بگو!

آقای هدایتی این همه پول خرج بلیت رایگان کردی که چی؟
براى دلم و نشاط شما پشيمان هم نيستم، اما اميدوارم ديگران هم اين راه را ادامه دهند.

نحوه تعیین اهلیت و علت رد شدن استیل آذین به علت پرداخت نکردن مالیات نقل و انتقال سهام؟
دروغ بزرگ ماليات نقل و انتقال سهام پرداخت شده. در ضمن اين ماليات برابر قانون ٢ ماه فرصت داشتن پرداخت كنند. از همه مهمتر معامله ٣٣٢ ميلياردى را براى ٨٣٠ ميليون تومان آدم عاقل بهم نمى زند. آقايان ما را جگر فرض كردن. دم از عقلانيت و اجراى قانون مى زنند در حالى كه از خدا نمى ترسند و دروغ مي گويند.

اگر همان بار اول دیگر شرکت نمی‌کردید خیلی بهتر بود. کاملا مشخص است که قصد ضربه زدن به اعتبار شما را دارند. مگر می‌شود کسی اهلیت نداشته باشد و اجازه بدهند در مزایده شرکت کند؟ یعنی موقع شرکت کردن شما اهلیت داشتی الان دیگر ندارید؟
صاحب آبرو خداست. با اين حرفا هم آبروى ما نمى رود.


در پاسخ به احوا‌لپرسی و ناراحتی بابت واگذار نشدن تیم پرسپولیس به هدایتی ...
ممنون به لطف خدا خوبم خارج از تهران در كوه كمر هستم. دارم فكر مى كنم راه‌هاى اهلى شدن و به خدا رسيدن را پيدا كنم. شما هم دعا كنيد موفق شوم.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری