اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۹۰
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کارلوس کی‌روش با دعوت از جوانان نشان داد نگاه مثبتی روی بازیکنان جوان دارد.
۱۹:۱۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

 وانانیوز-فرشاد احمدزاده در کنفرانس خبری پیش از تمرین امروز در خصوص دعوتش به تیم ملی گفت: کی‌روش نشان داد نظر مثبتی روی بازیکنان جوان دارد و این نظر او باعث شد انگیزه بازیکنان جوان بیشتر شود. همان‌طور که در لیگ این فصل دیدیم رقابت زیادی بین بازیکنان وجود داشت و همه تلاششان را بیشتر کرده بودند تا نظر کی‌روش را جلب کنند.

وی در خصوص اینکه در تیم ملی باید با بازیکنان زیادی رقابت کند و رقابت در تیم ملی سخت است، خاطرنشان کرد: بچه‌ها همه با یکدیگر صمیمی هستند و در تمرینات نیز به‌خوبی کار می‌کنیم تا به اینجا اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و کنار رفاقت، رقابت خوبی هم می‌کنیم.

احمدزاده درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی و اینکه آیا خودش در لیست نهایی حضور خواهد داشت یا نه، گفت: ابتدا بازی دوستانه‌ای با ازبکستان خواهیم داشت که برگزاری این اردوها برای حضور در همین بازی تدارکاتی است. بعد از آن هم برای مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملتها باید به مصاف ترکمنستان برویم. در خصوص حضور خودم در لیست نهایی هم باید بگویم هدف اول من در تیم ملی پیشرفت است و برای موفقیت تیم ملی هم تلاش خواهم کرد. امیدوارم هر چیزی که قسمت باشد اتفاق بیفتد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی احمدزاده
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هوادار
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
ما که دلمون خوش نیست، تیم جاسوسی و کثیف سپاهان با خرید داور و با حمایت باند اصفهانی داره خیانت میکنه...
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری