اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۷۱۳
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پانیونیوس یونان معتقد است که سال۱۳۹۴ برای او یک سال خوب بود. او همچنین گفت که اهدافی که دارد مهمتر و بزرگتر از مسائل مالی است.
۱۵:۲۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-کریم انصاری‌فرد با انتخاب لیگ یونان توانست مسیر پیشرفت را به‌خوبی طی کند و حالا جزو بازیکنان تأثیرگذار این تیم به‌شمار می‌رود. او امسال تجربیات تلخ در فوتبال اسپانیا را پاک کرد و حالا امیدوار است که به هدف‌های بزرگ‌تر در فوتبال اروپا برسد. این درحالی است که انصاری‌فرد مدتی پیش چند پیشنهاد خوب آسیایی را رد کرده بود.

انصاری‌فرد درمورد سالی که پشت‌سر گذاشت، عملکرد خودش در فوتبال یونان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات  پاسخ داد.

سال1394 برای تو چگونه بود؟

خدا را شکر از لحاظ فوتبالی و زندگی شخصی سال خوبی بود و از همه مهم‌تر این است که همه ما سلامت باشیم و این یک نعمت بزرگ است. به هر حال روزی انسان‌ها به تلاش و اعمال آنها بستگی دارد و من امیدوارم که در آینده هم با کمک خداوند با هدف‌هایم برسم. حتی اتفاقات تلخ در زندگی‌ام را از جنبه مثبت نگاه می‌کنم و نباید به این مسائل دید منفی داشت.

خیلی‌ها تصور نمی‌کردند به یونان بروی، ولی مثل اینکه از این انتخاب راضی هستی؟

خدا را شکر همه چیز خوب است. ما در رده چهارم جدول ایستاده‌ایم و شانس زیادی برای رسیدن به یورو لیگ داریم. 90 درصد راه را طی کرده‌ایم و امیدوارم در مسابقات آینده نتایج خوبی بگیریم. امسال 8 گل زدم و 3 پاس گل دادم. خدا را شکر هواداران و باشگاه از من راضی هستند، تلاش می‌کنم بهتر از این باشم.

دو هفته پیش چند پیشنهاد خوب آسیایی داشتی که از لحاظ مالی فوق‌العاده بود. چرا آنها را رد کردی؟

خیلی‌ها در یونان در این مورد از من سؤال می‌کنند. حتی وقتی به رستوران می‌روم، آنهایی که مرا می‌شناسند می‌گویند چرا این پیشنهادهای خوب را رد کردم. من اهداف بزرگی دارم که این هدف‌ها مهم‌تر از مسائل مالی است. گاهی اوقات برای موفقیت باید چشم را به روی خیلی از چیزها بست. من از رد کردن این پیشنهادها پشیمان نیستم.

موضع باشگاه درمورد این موضوع چه بود؟

طبیعتا اگر جدا می‌شدم پول خوبی نصیب آنها می‌شد، ولی آنها با جدایی من راضی نبودند. الان در جدول شرایط خوبی داریم و می‌توانیم به یورولیگ برسیم.

بازی‌های لیگ ایران را دنبال می‌کنی؟

بیشتر اخبار را از طریق سایت‌ها و مسابقات را در حد نتایج دنبال می‌کنم.

دوست داری چه تیمی قهرمان شود؟

امیدوارم تیمی که لیاقت را دارد قهرمان شود. من که طرفدار پرسپولیس هستم و آرزو می‌کنم این تیم قهرمان شود. آنطور که اخبار را دنبال می‌کنم، پرسپولیس خوب بازی می‌کند و امیدوارم جام به دستان پرسپولیس بچسبد.

درمورد استعفای کی‌روش صحبت کن، فکر می‌کنی او این‌بار تصمیم خودش را عملی کند؟

استعفای کی‌روش نگرانی جامعه فوتبال و بسیاری از هواداران فوتبال است همه می‌دانند او چگونه تلاش می‌کند و برای رسیدن به جام‌جهانی روسیه، حضور این مربی بسیار تأثیرگذار است. هر فردی منکر توانایی‌های کی‌روش شود بی‌انصافی کرده است. آرزوی من این است که او بماند، چون زحمات زیادی کشیده است. او اگر می‌جنگد و عصبانی می‌شود، فقط به‌خاطر تیم ملی ایران است. ممکن است در هر کشوری کدورت‌هایی درمورد فوتبال به‌وجود بیاید، ولی ما باید بدانیم که حضور کی‌روش در تیم ملی بسیار مهم است. بدون او رفتن به جام جهانی واقعا سخت خواهد شد. کی‌روش یک وزنه سنگین برای تیم ملی است.

سال 95 در لحظه تحویل سال کجا هستی؟

فردای تحویل سال در لیگ یونان بازی داریم و زمان تحویل سال در راه رفتن به فرودگاه هستم. به این شرایط عادت کرده‌ام و سال گذشته هم در کنار خانواده نبودم. در سال‌های گذشته هم به‌دلیل حضور در اردوی تیم ملی یا لیگ قهرمانان آسیا، در کنار خانواده نبودم. برای تمامی مردم ایران آرزوی سلامتی دارم. بسیاری از مردم با مشکلات معیشتی زندگی می‌کنند و امیدوارم این مشکلات در سال جدید کمتر شود.

در سفره هفت‌سین چه چیزی بیشتر از همه مورد علاقه توست؟

من قرآن را از همه بیشتر دوست دارم و در بین سین‌ها طرفدار سیب هستم.

 عیدی می‌دهی یا خسیس هستی؟

من خسیس نیستم و عیدی می‌دهم. البته زشت است که به بعضی‌ها عیدی بدهم، منظورم بزرگترها هستند!

در یونان مشکل تغذیه نداری؟

خیر، اینجا همه چیز خوب است.

حتما دلت برای غذاهای ایرانی تنگ شده است.

دقیقا همینطور است. خیلی دوست دارم قورمه‌سبزی، قیمه و دیگر غذاهای ایرانی را بخورم. متأسفانه تا پایان این فصل نمی‌توانم چنین غذاهایی را بخورم، چون یک رژیم غذایی خاص دارم. من نزدیک چهار ماه است که اصلا برنج نمی‌خورم، ولی مطمئنا بعد از پایان مسابقات این غذاها را خواهم خورد. از طرفی دلم برای آش دوغ بسیار لک زده است و اگر به ایران برگردم حتما می‌خورم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین