اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۱۶۸
حضور روزبه چشمی در برنامه 90 و ناکامی این بازیکن برای تبلیغ یک شرکت اپراتور تلفن همراه به سوژه بازیکنان این تیم تبدیل شد.
۱۷:۱۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرینات خود را برای دیدار مقابل پدیده مشهد پشت درهای بسته پیگیری کرد.  استقلالی‌ها امروز بعد از مدتها بدون غایب تمرین کردند و یعقوب کریمی آخرین بازیکن مصدوم این تیم امروز در گوشه‌ای از زمین مشغول تمرین اختصاصی بود.

* امیرحسین نجفی دروازه‌بان سوم استقلال که طی روزهای اخیر در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کرد، امروز به جمع آبی‌پوشان بازگشت. ظاهراً وی به دلیل مشکلات مالی در تمرین استقلال حاضر نمی‌شد و به همین علت امروز برای دقایقی با پرویز مظلومی و فرزاد مجیدی گفت‌وگو کرد.

* نصرالله عبداللهی در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود و برای دقایقی با سرمربی استقلال گفت‌وگو کرد.

* هنگامی که بازیکنان استقلال مهدی رحمتی را دیدند، در خصوص نظرسنجی شب گذشته برنامه نود با او صحبت کردند، چند نفر از بازیکنان مستقیماً از عادل فردوسی‌پور گلایه کرده و خطاب به رحمتی گفتند دیدی در حالی که تو باید انتخاب می‌شدی، با گنجاندن یک پرسپولیسی باز هم رأی را از یک استقلالی گرفت؟ واکنش رحمتی به این صحبت بازیکنان استقلال، کلمه «مهم نیست» بود. هر بازیکنی در این مورد صحبت می‌کرد، رحمتی نسبت به آن بی‌تفاوتی نشان می‌داد.

* روزبه چشمی بازیکنی بود که امروز به دلیل اتفاقات رخ داده در برنامه نود، برای هم‌تیمی‌هایش صحبت کرد، جالب اینجاست که بازیکنان با کنایه به روزبه چشمی می‌گفتند نتوانستی حریف فردوسی‌پور شوی چون او اجازه تبلیغ یک اپراتور تلفن همراه را به وی نداد، در حالی که رحمتی پیش از این، این کار را در همین برنامه انجام داده بود. ظاهراً قرار بود هر بازیکنی که به برنامه نود یا دیگر برنامه‌های تلویزیونی دعوت می‌شود در مورد اسپانسر این تیم صحبت کند و به نوعی تبلیغات کند، اما این پروژه با اجرای چشمی ناکام شد، هر چند رحمتی در همان برنامه توانست به هدف خود برسد.

*در ابتدای تمرین، بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب چند گروه بازی آقاوسط انجام دادند. در بخش بعدی، فوتبال درون تیمی برگزار شد که استقلالی‌ها زیرنظر مجید صالح این تمرین را پشت سر گذاشتند.

* تمرینات تیم استقلال فردا در قالب یک کار تاکتیکی 50 دقیقه‌ای پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی آخرین دیدار رسمی خود را در سال 94 مقابل پدیده برگزار خواهند کرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین