اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۵۰۷
تیم فوتبال تراکتورسازی باز هم نتوانست در خانه سه امتیاز را کسب کند.
۰۱:۲۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- تیم فوتبال تراکتورسازی باز هم نتوانست در خانه سه امتیاز را کسب کند و با نتیجه دو بریک مقابل پدیده مشهد شکست خورد.

طبق آمار تراکتورسازی 9 امتیاز در 7 بازی از زمان حضور امیرقلعه نویی از دست داد که اگر این 9 امتیاز را به تراکتور اضافه کنیم اکنون در جای استقلال صدر جدول لیگ برتر بود چرا که آنها 2 امتیاز ارزشمند را در خانه مقابل استقلال از دست دادند.

البته نباید همه‌ی این اتفاقات را گردن کادرفنی یا مدیرعامل انداخت چرا که آنها به اندازه کافی زحمات خودشان را کشیدند ولی تا الان نتیجه بازی‌ها مورد پسند هواداران نبود. هواداران فوتبال حق دارند اعتراض کنند آنها معترض هستند تا بیشتر بازیکنان به خودشان بیایند و قدر موقعیت ها را بدانند. قلعه نویی هم باید فکری به حال تیمش بکند تا هواداران معترض تا قدری راضی شوند.

البته الان هم دیر نیست در جدول فاصله امتیازی کم است اگر تراکتور قهرمان نشود می تواند سهمیه آسیا را کسب کند. این را هواداران باید بدانند که در حال حاضر عوض شدن کادرفنی یا مدیریت باشگاه به نقع این تیم نخواهد بود و باید اجازه داد آنها کارشان را بکنند تا این فصل ببینیم چه نتیجه‌ی برای تراکتورسازان حاصل می شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رمضان
United States of America
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
به نظر من با این بازیکنان میشه قهرمان اسیا شد خاک تو سر مربی تیم بااون عباسی بیتعصب برن گم شه اند
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین