اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۵۷۶
صفر ایرانپاک مهاجم فقید پرسپولیس آقای گل تاریخ دربی، در دهه 50 به دلیل یک حاشیه بزرگ، سیلی خورد.
۲۲:۵۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-این اتفاق در سال 1351 رقم خورد. در آن روزها هنوز فوتبال ایران مطابق قوانین آماتوری اداره می شد و بازیکنان باید قوانین مورد نظر را رعایت می کردند. از جمله این قوانین، آن بود که ورزشکاران حق نداشتند تبلیغات انجام دهند. در این صورت امکان حضور در مسابقات آماتوری را از دست می دادند.

 

در چنین شرایطی بود که یکی از مجلات عکسی از صفر ایرانپاک مهاجم آن روزهای پرسپولیس و تیم ملی را منتشر ساخت؛ تصویری در کنار یک هنرپیشه. همین تصویر موجب خشم علی عبده رییس وقت پرسپولیس شد و سیلی محکمی به صورت ایرانپاک زد. مساله ای که جنجال بزرگی به پا کرد و چیزی نمانده بود ایرانپاک و دو بازیکن دیگر از پرسپولیس بروند.

 

اما آن چه جالب بود اتفاقاتی بود که پس از آن رخ داد. مدتی بعد رییس باشگاه و بازیکن آشتی کردند و همه چیز ختم به خیر شد. جالب تر از آن، تصاویری بود که بعدها از بازیکنان و هنرپیشه ها روی جلد مطبوعات رفت. کیهان ورزشی در سال 1352 آن تصویر ایرانپاک را مجددا چاپ کرد و تصویری از غلامحسین مظلومی در کنار یکی از هنرپیشه ها چاپ کرد. در زیر آن هم نوشت:

طفلک ایرانپاک دو سال پیش به خاطر عکسی که با مهناز( هنرپیشه فیلم های تبلیغاتی)گرفت، یک سیلی جانانه نوش جان کرد و نزدیک بود سر از جرگه حرفه ای ها درآورد. حالا ببینید دیگران چه یکه تازه می کنند و هیچ ایرادی هم نیست!

اشاره کیهان ورزشی به تصویر مظلومی بود. با هم تصویر ایرانپاک را می بینیم. تصویری که در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس غوغا کرد!

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین