اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۶۹۱
مالک و مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در خصوص تغییر و انتخاب جانشین احتمالی سرمربی این تیم اختلاف نظر دارند.
۱۰:۲۵ - ۲۰ دی ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-امضای قرارداد 5 ساله با تارتار در زمان مدیرعاملی علیرضا رحیمی و مانور رسانه‌ای که مسئولان باشگاه راه‌آهن روی این موضوع انجام دادند و اعلام کردند نخستین باشگاه ایرانی هستند که در راستای حمایت از کادرفنی خود قرارداد 5 ساله با سرمربی تیمشان می‌بندند، باعث شده آنها این احتمال را بدهند که برکناری سرمربی تنها پس از یک نیم فصل  بازتاب رسانه‌ای منفی برای این باشگاه در پی خواهد داشت.

درحالی که مدیرعامل باشگاه راه‌آهن از 4 یا 5 روز پیش درصدد تغییر سرمربی این تیم است اما این موضوع مالک باشگاه راه‌آهن را دچار تردید کرده است. این اختلاف نظر درحالی رقم خورده که این دو نفر با یکدیگر نسبت فامیلی هم دارند.

رضا صادق‌پور مدیرعامل فعلی باشگاه راه‌آهن، زمانی که فقط عضو هیئت مدیره بود نظر مساعدی روی تارتار نداشت و نتایج ضعیف راه‌آهن با این مربی باعث شد وی در نیم‌فصل درصدد برکناری او برآمده است. در این بین حتی مذاکراتی با علی‌اصغر مدیرروستا انجام داده اما در این بین کیانیان مالک باشگاه، چندان موافق تغییرات نیست و حتی در تماسی تلفنی با تارتار به وی گفته که به این مسائل توجهی نکرده و به کارش ادامه دهد.

گفته شده مالک باشگاه راه‌آهن به هیچ وجه موافق مدیرروستا نیست و اعتقاد دارد اگر قرار است تغییری صورت گیرد بهتر است حسین فرکی یا یک گزینه خارجی جایگزین تارتار شوند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری