اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۷۹
رئیس سازمان لیگ گفت: جوانگرایی و کاهش هزینه‌ها دو کار مهمی بود که در لیگ چهاردهم صورت گرفت.
۱۲:۴۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مهدی تاج در خصوص مقایسه وضعیت و شرایط برگزاری  لیگ چهاردهم نسبت به دوره‌های قبل، خاطرنشان کرد: احساس من این است که رقابت‌‌های لیگ امسال نسبت به امکاناتی که در کشور داریم پویا و پربازده بود. سعی کردیم میانگین سنی بازیکنان لیگ را به شدت کاهش دهیم. موضوعی که کی‌روش نیز آن را تایید و قدردانی کرد.

وی افزود: تلاش کردیم هزینه‌های لیگ و باشگاه‌ها را به میزان زیادی کاهش دهیم به طوری که 463 بازیکن ما میانگین قراردادشان 200 میلیون تومان است که تا امروز نیز به طور میانگین بین 35 تا 50 درصد از پول خود را گرفته‌اند. در مجموع جوانگرایی و کاهش هزینه‌ها دو کار مهمی بود که در لیگ چهاردهم صورت گرفت. 

رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگری که در رقابت‌های لیگ چهاردهم شاهد بودیم این بود که تغییری در بازی نداشتیم و تقریبا همه مسابقات به موقع انجام شد و مورد دیگر اینکه زمان برگزاری فینال جام حذفی را که به نام خرمشهر نامگذاری شده پس از پایان لیگ یعنی در تاریخ 11 خردادماه تعیین کردیم.  

تاج در مورد پویایی لیگ هم باید بگویم، از 8 دیدار هفته پایانی لیگ برتر به غیر از بازی استقلال و پرسپولیس نتیجه سایر دیدارها کاملا در جدول تاثیرگذار است. 

وی گفت: در مورد درآمدزایی هم باید بگویم با اسپانسر جدیدی که در این فصل جذب کردیم درآمد ما نسبت به فصل قبل حدود 2 یا 3 برابر شده هر چند تا امروز اسپانسر 50 درصد از تعهد خود یعنی چیزی حدود 30 میلیارد تومان را پرداخت کرده است. آنها در خصوص اینکه 3 هفته از رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر پخش مستقیم نشد و همچنین به خاطر برنامه‌های تیم ملی لیگ 50 روز تعطیل شد گلایه‌مند هستند که ما این موضوع را در سازمان لیگ بررسی کرده و پس از بررسی‌های لازم از آنها می‌خواهیم که تتمه پول را پرداخت کنند. 

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که شما قرار بود برای دیدن دیدارهای تراکتورسازی و نفت به تهران بروید اماچه شد که برای دیدن دربی 80 پایتخت به ورزشگاه آزادی می‌روید گفت: من برای حضور در کنگره تجلیل از شهدای ورزشکار که برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود در تهران می‌مانم. ما 2 استیچ برای برگزاری جشن قهرمانی به شهرهای تبریز و اصفهان فرستاده‌ایم و برنامه‌های مشابهی را برای تیم قهرمان چه در اصفهان باشد و چه در تبریز در نظر گرفته‌ایم. 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین