اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۷۸
مأموران ویژه نظارت بر دربی برای جلوگیری از فروش بلیت در بازار سیاه به شدت روی این موضوع و کارت‌های الکترونیکی نظارت می‌کنند.
۱۲:۳۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-در حالیکه حدود 1500نفر از تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس از شب گذشته مقابل در ورزشگاه اسکان یافته و برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آمدند ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز مجوز ورود آنها به استادیوم آزادی داده شد. در حال حاضر نزدیک به 1500نفر از علاقه‌مندان به دو تیم مطابق شماره‌های صندلی خود در ورزشگاه آزادی حضور دارند و به تشویق تیم‌های خود می‌پردازند.

*یکی از هواداران تیم پرسپولیس به دلیل درگیری در داخل مجموعه ورزشگاه و همچنین فحاشی توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر شد. مأموران نیروی انتظامی از صبح امروز با حضور مقابل ورزشگاه سعی در ایجاد آرامش و عدم درگیری بین طرفداران دو تیم را دارند که تا این لحظه این موضوع به خوبی انجام شده است. 

*مسئولان استادیوم آزادی در حال چمن کوبی و آماده کردن زمین برای مسابقه دو تیم هستند.

*هواداران پرسپولیس و استقلال در طبقه دوم ورزشگاه نیز حاضر هستند و این نشان می‌دهد که کنترل بلیت‌ها به صورت جدی انجام می‌شود.

*با توجه به بلیت‌فروشی الکترونیکی فعلاً‌ تا ساعت 11 خبری از بازار سیاه و فروش بلیت در بین تماشاگران وجود ندارد و مأموران ویژه نظارت بر دربی در مقابل ورودی‌ها و گیشه‌های بلیت‌فروشی نظارت جدی روی این موضوع دارند.

*هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس درست مثل ساعات اولیه صبح امروز به تشویق تیم‌های خود پرداخته و کری‌خوانی را آغاز کرده‌اند.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 17 امروز در ورزشگاه‌آزادی برگزار خواهد شد.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری