اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۳۴
سرمربی پرسپولیس گفت: از اصحاب رسانه و هواداران عزیزمان عذرخواهی کنم که مجبوریم از فردا تمرینات را پشت درهای بسته برگزار کنیم.
۱۸:۳۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین عصر امروز (دوشنبه) پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز باید از اصحاب رسانه و هواداران عزیزمان عذرخواهی کنم که مجبوریم از فردا تمرینات را پشت درهای بسته برگزار کنیم.

وی افزود: این کار را به این خاطر انجام می‌دهیم که آرامش را در تیم حفظ کرده و تمرکز بازیکنان را برای دو بازی بزرگی که در پیش‌رو داریم بالا ببریم. روز جمعه باید به مصاف استقلال برویم و روز سه‌شنبه هفته آینده نیز با الهلال عربستان بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دربی یک ساعت زودتر از زمان از قبل اعلام شده برگزار می‌شود ما نیز تمرینات خود را از فردا زودتر آغاز می‌کنیم. به همین خاطر به شما خبرنگاران می‌گویم اگر قصد مصاحبه با من را داشتید می‌توانید از فردا ساعت 16:30 به مجموعه درفشی‌فر بیاییداما بعد از آغاز تمرین در مجموعه به روی همه بسته خواهد شد. روز پنجشنبه نیز 15 دقیقه ابتدای تمرین در مجموعه به روی شما و هواداران باز است.

برانکو در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان اصلی خود را برای بازی با گسترش فولاد به تبریز نبردید، اظهار داشت: من نمی‌دانم که بازیکنان یک و دو تیم چه کسانی هستند، فقط می‌دانم همه تحت قرارداد پرسپولیس بوده و همه در خدمت تیم هستند.

وی در خصوص اظهارنظر مدیرعامل باشگاه پیکان مبنی بر اینکه انتظار داشته پرسپولیس با همه بازیکنان و توان خود به مصاف گسترش فولاد برود تا شاهد فوتبالی پاک باشیم، گفت: در آن لحظه ما قوی‌ترین تیم را درون زمین فرستاده و با همه توان بازی کردیم پس این اظهار نظر صحت ندارد. شما می‌بینید در حال حاضر هنوز هم که بازیکنان ریکاوری می‌کنند مشکلاتی داریم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین