اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۶۸
شیاطین سرخ با شکست میزبان خود، واتفورد به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رسیدند.
۱۸:۲۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-در نخستین بازی از هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچستریونایتد از ساعت 16:15 امروز (شنبه - به وقت تهران) میهمان واتفورد میانه جدولی بود. شیاطین سرخ که برای این دیدار بازیکنانی نظیر وین رونی، آنتونی مارسیال، مروان فلینی، مایکل کریک و آنتونیو والنسیا را در اختیار نداشتند، موفق شدند با نتیجه 2 بر یک از سد واتفورد بگذرند.

اولین گل منچستری‌ها را در این بازی ممفیس دپای هلندی در دقیقه 11 به ثمر رساند و در مقابل تروی دینی در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی نتیجه را برای واتفورد به تساوی کشاند. بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که باستین شواین‌اشتایگر، هافبک آلمانی شیاطین سرخ یک گل حساس را در دقیقه 90 برای شیاطین سرخ به ثمر رساند تا منچستری‌ها دست پر به خانه بازگردند.

تیم تحت‌رهبری لوئیز فن‌خال با این برد شمار امتیاز خود را به عدد 27 رساند و صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر را از همشهری خود یعنی منچسترسیتی گرفت. واتفورد هم 16 امتیازی باقی ماند و تغییری در جایگاهش (رده یازدهم جدول) به وجود نیامد.

هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 18:30 امروز با برگزاری دیدارهای همزمان زیر پیگیری می‌شود:

چلسی - نوریچ‌سیتی
اورتون - استون‌ویلا
نیوکاسل - لسترسیتی
ساوتهمپتون - استوک‌سیتی
سوانزی - بورنموث
وست‌برومویچ - آرسنال

همچنین از ساعت 21 امشب، در حساس‌ترین بازی هفته منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد از لیورپولِ تحت هدایت یورگن کلوپ میزبانی می‌کند.

در حال حاضر منچستریونایتد با یک بازی بیشتر و با 27 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است. منچسترسیتی با 26 امتیاز (تفاضل گل 17+) در رده دوم جای دارد و آرسنال هم با 26 امتیاز (تفاضل گل 13+) مکان سوم را به خود اختصاص داده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری