اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۷۵۱۸
مالک باشگاه نفت گفت:این بحث مناسب من و علی کریمی نیست که بخواهیم در این خصوص صحبت‌هایی را انجام دهیم. اگر نمی‌توانند همکاری کنند رسما اعلام کنند که نمی‌توانند با ما همکاری کنند
۱۴:۵۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| حمیدرضا جهانیان در خصوص اتفاقات روزهای گذشته برای تیم نفت و همچنین تغییر سرمربی و قرارداد حمید درخشان با تیم نفت طلاییه در مصاحبه با رادیو اظهار داشت: قرارداد با درخشان برای 4 تا 5 ماه پیش است. حمید درخشان سرمربی رسمی تیم نفت است. بعد از اینکه تیم واگذار شد حمید درخشان به تیم نیامدند تا هدایت تیم را برعهده بگیرند و ما با آقای کریمی هم صحبت کردیم تا به تیم اضافه شوند. با توجه به صحبت‌هایی که انجام دادیم ما علی کریمی را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم ولی بعدا متوجه شدیم که کریمی نمی‌تواند سرمربی باشد. علی کریمی قبل از اینکه ما به عنوان سرمربی او را انتخاب کنیم هیچ اطلاعاتی در اختیار ما نگذاشت که مدارک لازم را ندارد. به ما گفتند که برای این موضوع راهکارهایی وجود دارد، ما نتوانستیم اسم علی کریمی را به عنوان سرمربی در سایت AFC ثبت کنیم. با توجه به نبود مدارک کافی به ناچار باید سرمربی جدیدی را انتخاب می‌کردیم. از آنجایی که ما سرمربی داشتیم و قراردادمان را با حمید درخشان فسخ نکرده بودیم و تعهداتی نسبت به درخشان داشتیم تصمیم گرفتیم از حمید درخشان در تیم استفاده کنیم و با توجه به قراردادی که با ما داشت از وی خواستیم تا به تیم کمک کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به صحبت‌هایی که با درخشان کردیم تغییراتی را در قرارداد وی ایجاد کردیم و مطالب جدیدی را به قرارداد اضافه کردیم و مجددا او مشغول به کار شد، آقای کریمی را هم به عنوان مربی معرفی کردیم ولی متاسفانه او با ما همکاری نمی‌کند در صورتی که نه عذرش را خواستیم با توجه به پیامکی که دادند، ما با خواسته اش موافقت نکردیم و از کریمی خواستیم که با ما همکاری کند و به او گفتیم ان‌شاءالله در خدمتتان باشیم.

وی درخصوص اینکه کریمی در این چند بازی به عنوان سرمربی روی نیمکت قرار نگرفته است یا خیر، گفت: خیر، کارت اوبه عنوان مربی صادر شده بود و آقای ایمانی‌فر که مجوز A را داشتند روی نیمکت نشسته بودند و به عنوان سرمربی از وی استفاده می‌‌کردند.

وی درخصوص سوال مجری برنامه که آیا پیشنهاد دادید که کریمی دستیار درخشان شود یا خیر، اظهار داشت:کارت او به عنوان مربی است و درخشان هم سرمربی. مربی جدیدی از ‌آلمان آوردیم و با وی قرارداد بستیم، باشگاه درحال حاضر دو مربی دارد و یک سرمربی؛ ولی متاسفانه آقای کریمی همکاری نمی‌کند و دستورات باشگاه را اجرا نمی‌کند و متاسفانه تک‌روی می‌کند که اینها زیاد خوشایند نیست.

جهانیان درخصوص اینکه ‌آیا با علی کریمی جلسه‌ای داشته‌اید تا دلایل او را بپرسید که چرا با تیم همکاری نمی‌کند نیز گفت: او مدعی است که از او بهتر وجود ندارد و در بعضی از حرف‌ها من اعتقاد دارم که حرفشان درست است، خیلی‌ جاها ثابت شده است که بهتر و بالاتر از کریمی وجود ندارد اما این موضوع در فوتبال ما معنایی ندارد و همه باید تحت نظر باشگاه باشند و باشگاه است که تصمیم نهایی را می‌گیرد که اینکه چه کسی و در کجا باید خدمت کند و از او استفاده شود ولی متاسفانه او جایگاه خودش را بالاتر می‌بیند، مناسب بحث من و علی کریمی نیست که بخواهیم در این خصوص صحبت‌هایی را انجام دهیم. اگر نمی‌تواند همکاری کند رسما اعلام کند که نمی‌تواند با ما همکاری کند، خیلی محترمانه و دوستانه مثل روز اولی که با هم نشستیم و صحبت کردیم مجددا کنار هم بنشینیم و صحبت کنیم. حالا می‌توانیم دوست خوبی شویم و در قسمت‌های دیگر از وجود کریمی استفاده کنیم و حتی در بعضی موارد به عنوان مشاور از کریمی استفاده کنیم. ولی متاسفانه حتی اعتراض وی از نافرمانی است و سعی می‌کند با اعتراض و نافرمانی خواسته‌های خودش را اعمال کند ولی کریمی فراموش می‌کند که ما بخش خصوصی هستیم در بعضی مباحث با هیچکس شوخی نداریم، ما بایستی هزینه کنیم و این هزینه‌ها باید نتیجه‌بخش باشددر لیگ قهرمانان آسیا همه باید دست در دست هم دهیم تا تیم نتیجه خوبی بگیرد

مالک باشگاه نفت در ادامه افزود: تکلیف را باید آقای کریمی مشخص کند، ما تکلیف را روشن کردیم باید دستورات باشگاه را اطاعت و اجرا کند. متاسفانه با اعتراض شدید سعی می‌کند اصل موضوع را کنار بگذارد و توجهی به خواسته‌های باشگاه نکند.

جهانیان درخصوص پیامک ارسال شده از طرف علی کریمی مبنی بر اینکه من بعد از بازی با سپاهان نمی توانم با تیم همکاری‌ کنم با توجه به قول‌هایی که عملی نشده است اظهار داشت: بله؛ ایشان متاسفانه اخلاق عجیب و غریبی دارد و نمی‌شود کامل روی اخلاق علی کریمی برنامه‌ریزی کرد. روز اول خیلی محترمانه همدیگر را در آغوش گرفتیم و با هم صحبت کردیم، علی کریمی به من قول داد که باشگاه را به جایگاه بهتر و بالاتری برساند و تیم پیشرفت کند و بنده هم به علی کریمی اعتماد کردم. فکر نمی‌کنم بخش خصوصی بیاید و به همین راحتی به شخصی اعتماد کند و آبروی خود را به دست یک نفر بسپارد. من به او گفتم وقتی تیم و باشگاه را به جایگاه بالاتر و پیشرفت برسانی چه خواسته‌ای داری؟ علی کریمی به من گفت کسی در کارم دخالت نکند و بنده هم به ایشان قول دادم که اجازه نمی‌دهیم هیچکس در کار شما دخالت کند به همین شکل قرارداد را منعقد کردیم و زمانی که قرارداد را منعقد کردیم حتی من سر مبلغ هم با کریمی بحث نکردم و گفتم هر مبلغی که خودتان صلاح می‌دانید بنویسید تا ما با شما قرارداد ببندیم. به هر حال قرارداد علی کریمی با باشگاه نفت یک میلیارد تومان بود. همزمان با امضای قرارداد هم 10 درصد از قرارداد را پرداخت کردیم و قبل از اینکه قرارداد هم ثبت بشود ما مبلغ را به علی کریمی نقدا پرداخت کردیم و او استارت کارش را زد تا رسیدیم به بازی پیکان در بازی پیکان ایشان نتیجه مدنظر باشگاه را نگرفت و از لحاظ روحی دیدم که به هم ریخته است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه به او قول داده بودم که او را حمایت کنم وارد رختکن شدم از او و بازیکنان تیم تقدیر و تشکر و اعلام کردم این یک گلی که شما زدید به سه گلی که خوردیم می‌ارزد، هم تکنیکی و هم زیبا بود، هیچ ارزشی از شما کم نشده و من به عنوان نماینده باشگاه از شما تقدیر و تشکر می‌کنم، ان‌شاءالله دست به دست هم دهیم و به حرف‌های آقای کریمی بیشتر توجه کنیم. تلاش کنیم که بتوانیم در بازی بعد نتیجه خوبی را کسب کنیم که همه بچه‌ها خوشحال شدند و اخباری که به گوش من می‌رسید نشان می داد که حال و هوای تیم، حال و هوای خوبی است انتظار نداشتند که من تیم را حمایت کنم معمولا مدیران باشگاه بر سر بازیکنان و کادر فنی داد و هوار می‌زنند ولی فکر نمی‌کردند که من اینقدر با آرامش از تیم حمایت کنم با این کارم سعی کردم که آرامش علی کریمی و تیم به هم نخورد.

وی درخصوص اینکه آیا بازیکنان را تهدید کرده‌اید که 50 درصد از قراردادشان را کسر خواهید کرد یا خیر اظهار داشت: ما دیروز جلسه‌ای با کادر فنی و مسئولین باشگاه داشتیم،در این جلسه ایین‌نامه‌ها و قوانین را مرور کردیم و قرار شد هر کسی که برای تمرد دستورات باشگاه را رعایت نکند جریمه‌ای را در نظر بگیریم. این جریمه از 5 تا 50 درصد در نظر گرفته شده اشت. ما برای تاسوعا و عاشورا باشگاه را تعطیل کردیم که گفتیم این روز، روز مقدسی است و دوستان به مراسم برسند تا بعد از عاشورا برای تمرینات خودشان را آماده کنند. ولی متاسفانه در روز تاسوعا حرمت شکنی کردند و بدون هماهنگی تمرینات خود را برگزار کردند که این تمرد همچنان ادامه داشت و ما مجبور شدیم جرائمی را در نظر بگیرم.

وی درخصوص اینکه روز گذشته حمید درخشان قرارداد خودش را ثبت کرد با تیم نفت طلاییه در صورتی که شما بیان کرده بودید حمید درخشان با ما قرارداد دارد، اظهار داشت: ما قرارداد حمید درخشان را اصلاح کردیم در بعضی قسمت‌ها این قرارداد ایراد داشت چون باید سریع‌تر این کار را انجام می‌دادیم از نمایندگان باشگاه به منزل حمید درخشان رفتند درخصوص بند بند قرارداد با وی صحبت کردند ، مسئولین حقوقی ما در این قرارداد نظارت کافی را داشت و با حمید درخشان بحث کردند و به نتیجه رسیدند و قرارداد وی تبدیل به یک قرارداد جدیدی شد و قرارداد قبلی نیز باطل شد.

وی درخصوص اینکه آیا مشکلات نفت را پیگیری کردید و در صورت مشکلات نمی‌توانند در جام باشگاه آسیا شرکت کنند نیز اظهار داشت: 15 آیتم است که AFC از باشگاه ایراد گرفته است که این 15 آیتم در واقع مدارک‌هایش کامل شده و آیتم به آیتم در حال پیش رفتن هستیم برای گرفتن مجوز حرفه‌ای‌گری مشکلی نداریم و فکر نمی‌کنم به مشکل بخوریم.

وی در پایان اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم به پیشکسوت فوتبال ایران مخصوصا علی کریمی بی احترامی شود. این سیاست کلی بنده است، اما بعضی وقت‌ها خود افراد هستند که خودشان حرف هایغیراخلاقی می زنند. اینجا یک باشگاه خصوصی است و مالک ومسئول دارد. متاسفانه از دستورات باشگاه نافرمانی می‌کند، داستان ما هم با این افراد همین است متاسفانه دست به کارهای عجیب و غریبی می‌زنند و اعتراض می‌کنند در صورتی که در جایگاهی که هستند مدرک کافی را ندارند و این کار به نظر من حرفه‌ای نیست.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین