اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۴۸۰
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم اظهارداشت: شکایت ما از طیبی دقیقاً مثل شکایت ریزه‌اسپور از طارمی است.
۱۳:۴۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| بهرام رضاییان در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت شکایت این باشگاه از محمد طیبی اظهارداشت: ما در مردادماه از طیبی به فیفا شکایت کردیم و به تازگی فیفا اطلاعات جدیدتر و جزئی‌تری از قرارداد ما با محمد طیبی درخواست کرده است. فیفا از ما درخواست کرد که مبلغ قرارداد طیبی با پارس جنوبی‌ جم و همچنین میزان هزینه‌ای که برای این بازیکن در اردوهای آمادگی پیش از فصل و تمرینات داشته‌ایم را به آنها اعلام کنیم. ما این اطلاعات را در اختیار فیفا قرار داده‌ایم و فکر می‌کنم فیفا رأی خوبی در این پرونده به سود باشگاه پارس جنوبی اعلام کند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در مورد اینکه در شکایت فیفا درخواست مبلغ مشخصی برای گرفتن غرامت از طیبی کرده است؟ گفت: ما رقمی برای غرامت تعیین نکرده‌ایم و منتظر هستیم تا فیفا خودش در این پرونده رأی صادر کند. البته فیفا حتی به ما اعلام کرد که از باشگاه قطری هم شکایت داریم یا نه که ما اعلام کردیم که ما شکایتی از باشگاه قطری نداریم.

وی در مورد اینکه چرا از باشگاه قطری شکایت نکرده‌اند، گفت: آن زمان طیبی همزمان با ۳ باشگاه مشغول مذاکره و امضای قرارداد بود و ما فقط می‌خواستیم از طیبی شکایت کنیم تا غرامت و حق و حقوق باشگاه خودمان را دریافت کنیم. پرونده ما دقیقاً مثل پرونده شکایت ریزه‌اسپور ترکیه از پرسپولیس و طارمی است.

رضاییان در مورد ضربه پنالتی که به سود تیمش در بازی با سایپا اعلام شد، گفت: این پنالتی طبق نظر کارشناسان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال کاملاً درست بوده شاید به دلیل اینکه در دقیقه ۹۳ این پنالتی اعلام شده حساسیت زیادی روی آن اعلام شد. به هر حال امیدواریم همواره از داوران حمایت درست و منطقی انجام شود تا آنها با شجاعت در تمام طول بازی بتوانند قضاوت کنند و مثل حسین زرگر در دقیقه ۹۳ پنالتی درست را بگیرند.

وی در مورد اینکه دایی گفته بود اگر این پنالتی درست نباشد مربی‌گری را کنار می‌گذارد، عنوان کرد: علی دایی از افتخارات فوتبال ایران و آسیا است، او باید در فوتبال بماند و تجربیاتش را در اختیار بازیکنان جوان ما قرار دهد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری