اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۴۷۵
پیشکسوت پرسپولیس اعلام کرد این تیم فردا کار سختی مقابل الهلال دارد، اما بازیکنان باید با روحیه بالا نتیجه را به سود خود رقم بزنند.
۱۳:۲۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی رفت خود با الهلال عربستان را برگزار می کند. محمد زادمهر پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط این تیم در آستانه دیدار با الهلال عنوان کرد: پرسپولیس در آستانه دیدار حساس با الهلال در شرایط سختی قرار گرفته است. غیبت یکی از مهمترین مهره‌های تیم که حضورش برای پرسپولیس اهمیت زیادی دارد، برای پرسپولیس نگران‌کننده است؛ اما این موضوع می‌تواند از جهاتی دیگر به نفع تیم شود. در این شریط بحرانی که حاشیه‌های زیادی برای پرسپولیس ایجاد شده، بازیکنان این تیم باید با روحیه و انسجام بیشتر بازی کنند تا بتوانند جای خالی طارمی را هم پر کنند.


وی ادامه داد: افسوس‌خوردن در این روزهای حساس به کار پرسپولیس نمی‌آید و همه اعضای تیم باید به فکر ترمیم نبود طارمی باشند. برانکو در سال‌های اخیر نشان داده با غیبت یکی دو بازیکن تیمش به هم نمی‌ریزد، چون او به خوبی می‌تواند از مهره‌هایی که در اختیار دارد، استفاده کند. طارمی هم بازیکن بزرگی برای پرسپولیس است؛ اما با خریدهای خوب باشگاه این امکان وجود دارد که از بقیه بازیکنان برای پرکردن جای خالی او استفاده شود. بازیکنان پرسپولیس باید از همیشه متحدتر و منسجم‌تر باشند و تحت‌تأثیر حاشیه‌ها قرار نگیرند.


عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس درباره روند بازی با الهلال تاکید کرد: الهلال در حال‌ حاضر از برترین تیم‌های آسیاست؛ اما کادر فنی و بازیکنان این تیم به خوبی می‌دانند که دست‌کم گرفتن پرسپولیس برای آنها خطرناک است، چون این تیم توانسته قدرت خود را به حریفان آسیایی نشان دهد. پرسپولیس این پتانسیل را دارد که در دو دیدار رفت و برگشت الهلال را شکست دهد و به فینال برسد. متاسفانه به دلیل تنش‌هایی که از طرف عربستانی‌ها ایجاد شد، پرسپولیس میزبانی‌های مهمی را از دست داد. اگر این تیم می‌توانست در یکی از بازی‌ها مقابل الهلال میزبان باشد، قطعا به نفع این تیم می‌شد و با حضور پرشور تماشاگران برد ارزشمند خانگی به دست می‌آورد.


زادمهر در پایان افزود: تماشاگران ایرانی و مسئولان فوتبال باید از اتفاقات رخ‌ داده درس بگیرند و شرایط میزبانی را طوری فراهم کنند که بهانه دست کشورهای عربی ندهند تا میزبانی را از ما بگیرند. به اعتقاد من، برانکو می‌تواند با یک استراتژی درست از سد الهلال عبور کند و به فینال برسد تا بعد از سالیان طولانی ایران در فینال جام باشگاه‌های آسیا نماینده داشته باشد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری