اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۶۴۶۷
بازیکن فصل گذشته تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: شهرداری اراک 50 درصد طلب فصل قبل را نداده و متاسفانه جواب تلفن‌مان را هم نمی‌دهند.
۱۲:۴۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| حامد سهراب نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه وضعیت لیگ باشگاهی بسکتبال خوب نیست، اظهار داشت: فعلا خبری برای حضورمان در فصل بعد نیست، چون تیمی وجود ندارد که بخواهد پیشنهاد بدهد. نفت و پتروشیمی تیم‌شان را بسته‌اند، گرگانی‌ها بومی و جوان می‌گیرند و دو تیم هم نظامی هستند و سرباز می‌گیرند.

وی ادامه داد: این وضعیت حال حاضر لیگ است. شنیده‌ام مهرامی‌ها هم گفته اند بازیکن بالای 25 سال نمی‌گیرد. دانشگاه آزاد، شهرداری اراک و تبریز هم تیم‌داری نمی‌کنند.

ملی پوش سابق و بازیکن فصل گذشته شهرداری اراک عنوان کرد: بازیکنان زیادی که از طریق بسکتبال زندگی‌شان می‌چرخد، بیرون مانده‌اند و وضعیت‌شان مشخص نیست. بازیکنان سابق تیم ملی که چندین سال زحمت کشیده‌اند، سر نخواستن‌شان دعواست.

سهراب نژاد با اشاره به اینکه 50 درصد فصل گذشته را از شهرداری اراک طلبداریم، گفت: قول‌هایی داده‌اند اما متاسفانه خبری از پرداخت طلب‌ها نیست و ما را می‌پیچانند و حتی جواب تلفن‌مان را هم نمی‌دهند.قرارداد داریم و اگر به همین صورت ادامه پیدا کند می‌توانیم از طریق فدراسیون و دادگستری پیگیری کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری